Nye kunstkjøp

Ble veldig happy med resultatet. Planen var dobbel paspertout, og en relativt heavy og bred variant. Men rammemakeren tok en sjefsavgjørelse og la trippel. Jeg er glad for det👌

@Helge - kule i hvit også👍
Jeg syntes disse Sandra trykkene er grisefete (selv om det er synd opplaget er som det er, og man blir dritt lei av å se de på Finn.no i hundretall) men jeg personlig liker disse bedre enn mange av trykkene hennes som koster 5 gangen. - så da spanderte jeg på meg innramming som kostet litt.

1 Like

Kamp om bildene på Leonard Rickhards utstilling på Kunstnerforbundet. Ble revet med og kjøpte denne. Veldig fornøyd!

14 Likes

Fikk på døren i dag :pray: Sun Goddess Brass 1, FinDac & Kevin Ledo

20 Likes

Herregud så kult dette var «live»
Kjøpte dette «usett» og det stod til A på eksamen😍

21 Likes

Deilig å endelig få denne på plass! En av mine favoritter.

39 Likes

Nydelig

1 Like

28 Likes

Ser du fant inspirasjon i mitt bilde :+1:t3:

Ja - stemmer! Takk for deling :slight_smile:

1 Like

Lars Vilks, fra rondellhund-prosjektet, 2017/2018. Oljemaling på papir.

Jeg likte hvordan bildene liksom danner et trafikklys.

5 Likes

Josh Keyes
Frontier+Float print set



15 Likes

Signert Jonas Wood plakat. Noe annet blir for dyrt. Denne og en til havner på veggen. Har et par andre signerte JW plakater jeg tenker å selge om noen andre liker stilen :slight_smile:

9 Likes

Nydelig. Gratulerer!

1 Like


Dolk feber :sweat_smile::relaxed:

35 Likes

Reservert og betalt 1. halvpart av det som blir trykk basert på dette bildet. Blir visstnok over 1x1 meter, men endelig størrelse er ikke bestemt enda.

10 Likes

Flott!
Dette blir vel siste i undercurrents antar jeg?

De sier så, ja.

Nok en fantastisk Mehdi på plass😃

13 Likes

Min Siesta er stuck hos tollen :frowning: venter også på Divide by Zero som kommer neste år

Ble det stress i tollen for deg bmf?