Nye kunstkjøp

Flott👍

Skal henges litt annerledes, har midlertidig brukt de hulla jeg har👍
Men er over snittet fornøyd med ramme og paspertout, og det var rammemakeren min også:money_with_wings::sunglasses:

Gratulere, tøft med svart paspertout!
Her er mine damer i hvit !

Tøff innramming. Gjorde seg med et par lag passepartout.:+1::+1:

Ble veldig happy med resultatet. Planen var dobbel paspertout, og en relativt heavy og bred variant. Men rammemakeren tok en sjefsavgjørelse og la trippel. Jeg er glad for det👌

@Helge - kule i hvit også👍
Jeg syntes disse Sandra trykkene er grisefete (selv om det er synd opplaget er som det er, og man blir dritt lei av å se de på Finn.no i hundretall) men jeg personlig liker disse bedre enn mange av trykkene hennes som koster 5 gangen. - så da spanderte jeg på meg innramming som kostet litt.

Kamp om bildene på Leonard Rickhards utstilling på Kunstnerforbundet. Ble revet med og kjøpte denne. Veldig fornøyd!

Fikk på døren i dag :pray: Sun Goddess Brass 1, FinDac & Kevin Ledo

Herregud så kult dette var «live»
Kjøpte dette «usett» og det stod til A på eksamen😍

Deilig å endelig få denne på plass! En av mine favoritter.

Nydelig

Ser du fant inspirasjon i mitt bilde :+1:t3:

Ja - stemmer! Takk for deling :slight_smile:

Lars Vilks, fra rondellhund-prosjektet, 2017/2018. Oljemaling på papir.

Jeg likte hvordan bildene liksom danner et trafikklys.

Josh Keyes
Frontier+Float print set

Signert Jonas Wood plakat. Noe annet blir for dyrt. Denne og en til havner på veggen. Har et par andre signerte JW plakater jeg tenker å selge om noen andre liker stilen :slight_smile:

Nydelig. Gratulerer!

Dolk feber :sweat_smile::relaxed:

Reservert og betalt 1. halvpart av det som blir trykk basert på dette bildet. Blir visstnok over 1x1 meter, men endelig størrelse er ikke bestemt enda.

Flott!
Dette blir vel siste i undercurrents antar jeg?