Nye kunstkjøp

Det er lov å prøve :slight_smile:

Hvis mange “prøver seg” på ting de i utgangspunktet vet ikke stemmer er det ikke rart posten og de andre fraktselskapene setter seg på bakbeina når man klager på saker som faktisk de har gjort en feil.

Så jeg vil si det ikke bør være lov å prøve seg.

2 Likes

300 gjelder vel bare hvis det er trykk?

Er ikke dette et trykk?

Er ikke dette «Nye kunstkjøp tråden»?

8 Likes

Herlig!


Evoca1 - Caroline and the stage. Flytende innrammet.

5 Likes

Fikk denne på døren før helgen :smiley:

18 Likes

Herlig!

Ble misunnelig der! Pichiavo står høyt på ønskelisten i år

Jeg håper så inderlig at det trykket kommer uten Whatson collab. Den ser sick ut.


Kjøpte min første Richard Bentley i dag og er veldig fornøyd med denne!
Noen som kjenner til Richard eller har noe av han?

9 Likes

Fikk denne lille rakkeren i dag. Mye omdiskutert liten sak, er kanskje ikke helt 100% i finishen, men fortjener fortsatt en plass i hylla :blush:
Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder, og er mindre i virkeligheten enn det ser ut som på bilder.

6 Likes

Sa brura…

6 Likes

Richard er en guru i Stavangers surfskatesnow og tattoo miljø, med vekt på første og siste. Ordet på gata vil ha det til at han aldri lot nåla prikke inn samme motiv to ganger da han jobbet som tattovør. Har nå ganske nylig satset for fullt som kunstner. Opplever at han har et enkelt kitschpreget uttrykk med stor variasjon i motiv/stil/kvalitet. Signaturen er B’en og en minifigur som(tror jeg) han jobber med å ta ett steg videre. Har også den catchy frasen -it’s a Bentley som kan brukes til å beskrive bildene. Er helt klart noe spennenede på gang.

1 Like

Han er kanskje mest kjent i Stavanger men han har malt daglig i ca 20 år og har mye spennende på gang!

Fikk denne røveren av C.Coward idag👍

4 Likes

Gleder meg til å få ramme på denne SC

8 Likes

Fikk disse på veggen i dag.
Kjøpt fra hyggelig medlem her på forumet.
Rammet inn på Galleri BI-Z i Kristiansand.

10 Likes

Vanskelig å få tatt et ordentlig bilde der den henger, men en av grunnene til at jeg solgte unna litt før jul.

16 Likes