Nye prints fra Sandra Chevrier

Prints som ikke ble solgt i Berlin slippes New Releases – GraffitiPrints 28 september kl. 16, og for de som ikke får der, så slippes det flere på www.galeriecoa.com kl. 18.

Edition 125 av begge trykk, 74 X76 cm til den lystige sum av 300 pund.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1524/6718/products/DSC06216_1024x1024.JPG?v=1506150847
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1524/6718/products/DSC06212_1024x1024.JPG?v=1506150946

Hvordan er erfaringene med å kjøpe ting på galeriecoa? Er det like kaotisk og umulig som på graffitiprints?

Her kan man også få Baboom for 22k.

1 Like

Har kjøpt fra Coa tildigere. Vet ikke om det er mindre kaotisk enn andre steder, men har i alle fall lykkes et par ganger. Jeg bruker kun F5 av teknologiske hjelpemidler. Stoler på instinkt og flaks når det kommer til slipp. Ser GP anbefaler autofill i Chrome ved kjøp.

Fruen i huset kunne tenkt seg denne så da blir det vel en ny runde med f5 trykking etterfulgt av skuffelse :relieved:

4 Likes

Hvor finner du “new releases” hos C.O.A.?
Dukker nye opp under linken til respektiv kunstner?
Neste spørsmål, går det å opprette et kundenr/innlogging her på forhånd eller blir det panikk fra kjøp til checkout :scream:
Glem siste spørsmål, fant logg på knappen :rofl:

Før kom de opp på forsiden, men tror de har endret litt på siden. Så nå vet jeg ikke helt.

Skal jeg hjelpe deg? Hvilket av trykkene vil du ha? Happy wife, happy life osv :slight_smile:

1 Like

Ene til SC solgt ut allerede??

Jeg vet ikke hvor mange, men disse kunne vell forhåndsbestilles om man var på åpningen i Berlin. Så det er nok ikke så mange igjen her (?)

Sto i mailen fra gp at ca20 av hver var solgt og at resten kom ut imorgen. Får satse på det er en glipp fra GP sin side…

Gjorde de ikke en feil av denne typen på den siste Snik-releasen?

Var nok bare en glipp… Borte nå :slight_smile:

Hei,

Er det noen som har mulighet å hjelpe en nybegynner med LA CAGE À LA TOUTE DERNIÈRE SECONDE?
Betaler selvsagt litt for hjelpen.

Mvh

Christian

Stemmer det at de på C.O.A slippes i morgen kl 07.00? Chevrier Prints Coming Soon! – Galerie C.O.A.

Idag, 1900 om jeg ikke har regnet helt feil… Blir noen timers opphold hvis du ikke får tak i på GP så har får du ny sjanse hos COA

Det er 16:00 fra GP ikke sant?

“All Available Today at 3pm UK time”

Det blir da 16:00 norsk tid.

1 Like

Åååh, nå gleder jeg meg til den sedvanlige graffitiprints-skuffelsen!

4 Likes

Botene vant igjen, ja. Skjønner ikke at jeg gidder.

1 Like