Nytt Invader print kommer snart

Noen som fikk?

1 Like

:sob:

Grattis Calizto! Får ikke engang igjennom en sales enquiry til laz her nå haha. Siden krasjet hele veien her.

1 Like

Gratulerer til dere som traff på denne… virkelig en favoritt blant Invader printene for min del.
Lurer på hvor mange som fremdeles sitter på www.lazinc.com sin forside og trykker… der står det fremdeles “coming soon”… haha…

2 Likes

Takk, meget happy :slight_smile:

2 Likes

Gratulerer det var vel fortjent! Karma :slight_smile:

1 Like

Takk @Gammel_Erik! Hjelper med litt karma av og til😉 Men skal sies at det er lenge siden jeg har lykkes med en release nå, så synes det var på tide😊

På ferie i Berlin, og 55 nye poster i denne tråden siden sist jeg kikket innom forumet tidligere på dagen.

Men, men - jeg får ta en minzig & frisch pepperminz-schnapp i ren empati for alle som ikke fikk. :pensive:

Gratulerer til de som fikk. Håper folk rammer inn og henger det på veggen!!

10 Likes

Fasinert over hvordan folk her inne plutselig har blitt super keene på Invader. Løper alle i blinde etter at Dolk og Push markedet stoppet eller er dere opprinnelige keene? Gå 1 år tilbake og Invader var lett å få tak i mens nå kan man gjøre 3x investering…

4 Likes

Lett å lett… Det er i disse dager 3 år siden jeg kjøpte Aladdin Sane, og slik som jeg husker var ikke det ett rett fram slipp det heller…

Forbigående mote trend, neste år er det en annen kunstner som er cool som en swimming pool.

4 Likes

Nå eier jeg ingenting av Invader og liker ikke utrykket noe særlig, men mannen har holdt på LENGE. Det er ikke helt usannsynlig at dette er et permanent løft til en ny prismessig dimensjon. Spesielt siden han nå også eies av store kunstsamlere og investorer.
Hvem vet…

1 Like

Kjøpe seg en del av historien tenker jeg. Mange av mine venner er null interessert i kunst, men har fått med seg Invader.

Jeg er ikke overrasket. Majoriteten av de som er på dette forumet bryr seg hovedsaklig om avkastning. Selve kunsten kommer som nr.2. Når så et Invader-trykk 3-4 ganger seg i pris på relativt kort tid, er det mange som plutselig får øynene opp for kunsten.

3 Likes

Man føler nok også at man ikke har råd til å gå glipp av slippet. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte fler invadere før det tok av, men regnet jo ikke med at jeg hadde dårlig tid. Hadde jeg ikke fått RVE på slipp hadde det tatt lang tid før jeg hadde hatt råd til det 2. hand.

1 Like

Er det virkelig SÅ mange her inne som prøvde å kjøpe det da? Ja, en håndfull men opplever jo ikke at denne tråden drukner av potensielle kjøpere.

Personlig er jeg aktiv her fordi jeg prøvde å hjelpe andre med å få fatt i verket uten hell. Egentlig burde jeg vel være mer interessert som gammel spillprodusent og dataspillnerd, men det bare appellerer ikke til meg. Da driter jeg i hva det er verdt.

2 Likes

Kan kjøpes billig :wink: på Ebay:

http://www.ebay.com/itm/Invader-L-E-D-/272820176113?hash=item3f855984f1:g:ngcAAOSwlGxZoBPz

Holy !&#%

Noen release svir mer enn andre…
Ja, jeg er fra tidlig 80 tallet hvor Space Invader og commandore64 var legender. Tror ikke ungdommen i dag er like fan av Invader som vi på 33-43 er(?)… dette var ett fantastisk print. Noen som tør gjette på markedsprisen på dette printet for høsten?

1 Like