Nytt Invader print kommer snart

Dette er så deilig

@Gammel_Erik, du nevnte noe her i enn annen tråd om kjøpshjelp, kan jeg booke deg for denne releasen? :slight_smile:

Ja absolutt, det kunne du. Det er bare det at jeg har sagt ja til en annen allerede :slight_smile: Flere som var kjapt ute med å spørre gitt.
Ikke det at det hadde hjulpet stort er jeg redd, dette kommer til å bli en “shit storm”.

Typisk! Noen andre som vil hjelpe? Må ha denne!

Veldig veldig juicy!

Veldig stilig:)

Sjansen er vel null for å få dette, men likte bildet. Skal prøve.

Jeg hjelper gjerne. Dette ville jeg aldri hatt på veggen!

Edition 100
Price £1265
Size 50x70cm

how imminent is imminent ? :slight_smile:

Afternoon of Thursday 24th August BST

+1 i kjøpshjelp… Noen andre som vil strekke ut en hjelpende hånd? Tjenesten vil selvfølgelig bli gitt tilbake ved en annen anledning :slight_smile:

Jeg stiller gjerne opp for deg i slippet og ser om lykken står oss bi :blush: Håper at serverkapasiteten er økt tilstrekkelig for her blir det mange om beinet…

Er det noen som vet når trykket slippes? I forhold til klokkeslett, eller kommer det bare tilfeldig i løpet av afternoon`en? :slight_smile:

Likte bedre det forrige slippet, men prøver vell på denne også :stuck_out_tongue:

Hele nettsiden til Lazinc har vært på grensen til å knele helt siden de lanserte den nye. Det må et lite mirakel til for at den skal takle dette slippet på torsdag.

Noen som ikke skal ha dette trykket og har lyst til å hjelpe meg?

Noen som ikke vil ha trykket og vil hjelpe meg? :slight_smile: