Nytt Invader print kommer snart

Noen som vil hjelpe meg?

Det skal bli spennende å se om et eneste ett av disse går til et KV medlem ved release :slight_smile:

50-lapp på at @Ulrik aka Fetter Anton får en :slight_smile:

6 Likes

Jeg har ikke trua denne gangen :anguished:

Regner med at dette " hjelpe hverandre prosjektet" med å få tak i er en kostnadsfri greie, eller misforstår jeg ? Isåfall er jo det tipptopp, flipping blir eliminert her på forumet, og ganske stor grad på Finn.

En annen ting er jo at hvis serverkapasiteten ikke takler stor pågang, så hadde det sikkert vært smart at kun de som faktisk ville ha seg et trykk prøvde alene, istedenfor med 10 hjelpere, eller ?

Noen som kan fortelle noe om omtrentlig tid, i forhold til tidssone, hva som er afternoon, etc?

The item will be available to purchase online from Thursday 24th August. The exact time will be released on social media on the day, however, we can confirm it will release in the afternoon (BST time).

1 Like

Jeg kan prøve å få fatt i bilde for en eller annen. Er ikke interessert i det selv. :slight_smile:

Ja takk! Får jeg tak i dette skal det rett på vegg.

Ok. Da prøver jeg for deg Ulrik. :slight_smile:

1 Like

Dette er slik det skal være på et forum! En gammel mann får tårer i øynene :slight_smile:

3 Likes

I tillegg til at det ikke akkurat er den beste siden når det kommer til effektivt kjøp :stuck_out_tongue:

Blir spennende å se hvor mange her som får tak i denne her. Syntes det er litt synd at opplaget blir så lavt, kunne med god samvittighet doblet dette!!
Jeg er i hvertfall interessert og første gang dama er enig i ett Invader print.
Så om noen kjeder seg på torsdag, ikke har planer om å kjøpe, men ønsker litt spenning, hjelpe ett annet medlem og en varm F5 knapp, så betaler jeg i store smil, cash + ett upublisert Sandra print i retur :slight_smile:

Jeg synes det er bra at opplaget er lavt. Det gir jo mer eksklusivitet for de som klarer å skaffe det.

Mener opplaget ikke står i stil med etterspørselen, det ville vært like eksklusivt om det hadde vært 200 slik jeg ser det. Høyere opplag hjelper også til at 2.håndsverdien kan være litt mer overkommelig.

Men det er det jo ikke. Et verk blir mer eksklusivt om opplaget er mindre. Skal kunstner ta hensyn til etterspørsel? Nei mener jeg.

Likte dette godt. Lykke til, håper noen av dere fans får tak i dette og henger det opp på veggen!

13700 + frakt og mva blir litt for mye for meg akkurat nå, men er jo ca 0% prosent sjanse for å få kjøpt det uansett :grinning:

Det tilfredsstiller i det minste kravene for å være fritatt MVA, slik jeg forstår det :blush:

1 Like

Det bryr ikke tollerne eller posten seg noe om :slight_smile:

3 Likes

Feil, jeg har nettopp fått godkjent annulering av mva hos posten på det siste Mehdi-printet jeg fikk. Klarer man å dokumentere er posten ikke så vanskelig