Nytt Invader print kommer snart

Hvorfor er det fritatt MVA?

Signert, solgt direkte av kunstners mellommann og under 300 eksemplarer.

Ikke la dette bli enna en mva og avgiftstråd.

Se heller

Mine fem siste kjøp fra utlandet har gått gjennom systemet uten noe trøbbel og 100% iht det nye regelverket :+1:t2: D er håp :blush:

Er selvfølgelig opptatt hele torsdagen, og Laz siden gjør det vanskelig for “add to cart” - boten min å operere :stuck_out_tongue_winking_eye: !

Hadde blitt over middels glad dersom noen blodtrente F5’ere, som ikke ønsker seg printet, vil hjelpe! :space_invader:

Huff, for en vanskelig side å navigere rundt på… Spennende å se hvordan dette går!

Det ser i hvert fall ut til at det blir en ordentlig mann til mann konkurranse, og ikke en kamp mot disse bot programmene. Tviler på denne siden er så lett å lage programmer til.

Botene bryr seg fint lite hvordan nettsiden ser ut :slight_smile:

Når i morgen er det moroa starter? @Ulrik

Det får vi ikke vite før i morgen.

Ok, da får jeg følge litt med her inne :).

Mens vi venter, tenkte jeg å tipse om et billigere alternativ! Fruen i huset bryr seg mer om strikking enn kunst, men jaggu er det ikke store forskjellen :joy:

Noen med lobbyvirksomhet her? Bare synsing på Banksyforum egentlig

Bare meg som sliter med nettsiden?

Problemer jeg også.

Nei. Dette kommer til å bli tidenes største shit show om det ikke skjer en drastisk økning i serverkapasiteten snart.

Problemet er vel at disse galleriene ikke akkurat er noen racere på IT. Så det er kanskje ikke der de putter pengene sine. :slight_smile:

På UAA ser det ut som det er folk som har fått kjøpt det allerede, jeg får ikke lastet inn siden engang :frowning:

Det er vel mulig at de ikke hoster sin egen webside, men bruker en skytjeneste, så de trenger jo ikke kunne så mye om IT akkurat.

Det er troll. Bortsett fra de få som har fått VIP tilgang