Nytt kunst konsept i Oslo

Hei alle KV-venner!

Siden firmaet mitt nå har gått live, tenkte jeg å reklamere litt :grinning: Siden jeg flyttet tilbake til Oslo i år, har jeg sammen med noen andre partnere startet opp et nytt kunst konsept i Oslo, “SoW” Straight Off the Wall. Vi har knyttet oss opp mot en rekke kunstnere, formidler kunst og tar oppdrag med utsmykning av offentlige og private rom. I bildene under ser du blant annet hva vi har fått til i Forskningsparken i Oslo, på vegne av Oslo kommune. Kunstverket er av mose dyrket i Tyskland og akryl-maling.

Vi har store planer i vente, både under produksjon og under planlegging. Det samme gjelder formidling av kunst og et fremtidig galleri. Lik oss gjerne på Facebook, se introduksjons-filmen til selskapet og følg med på prosjektene som kommer!

For alle venner hos Kunstveggen kan dere bruke kupong-koden “KUNSTVEGGEN” for gratis frakt, om dere skulle finne noe dere liker i webshop :blush:

Facebook
Hjemmeside
Instagram

Jeg gleder meg til å vise dere mer!

-Jesper

24 Likes

Er alt som er til salgs solgt på vegne av kunstnerene? Imponerende fin samling!

Både òg. Formidling og salg på vegne av kunstneren. Takk for fine ord, flere kunstnere kommer!

1 Like

Gratulerer med lansering av SOW prosjektet! Ser bra ut og fett konsept – blir spennende å følge med! :smile:

Tusen takk :slight_smile:

Tenkte jeg skulle introdusere vår nyeste kunstner, Stephanie Skabo. Hun har lenge vært èn av mine personlige favoritter og er opprinnelig en figurativ maler, men også fotograf som av mange defineres som en “Pop-Up” kunstner.

Hun har tidligere hatt solo-utstillinger gjennom Galleri A i Oslo hvor samtlige verk har blitt solgt ut på åpning.

Jeg slenger med noen bilder, men dere finner mer informasjon på vår hjemmesiden, www.artbysow.no (Shop).

Hva er deres mening om bildene?

Håper dere liker oppdateringene og er klar for mer :slight_smile:

4 Likes