Nytt samarbeid: KV og Galleri Kollekt - 25 % rabatt på innramming i uke 36

20 % fast rabatt på innramming hos Galleri Kollekt i Oslo

Kunstveggen er stolte av å igjen kunne tilby en fast 20 % rabatt hos rammemaker Jonas Leborg hos Galleri Kollekt i Oslo. For å sparke igang samarbeidet gir Jonas hele 25 % rabatt første uken man - fredag i uke 36 :grinning:

Kollekt er et galleri ved rådhuset i Oslo sentrum som formidler urban samtidskunst og fine art foto direkte i samarbeid med både etablerte og nyere kunstnere og fotografer.

I tillegg til galleriet driver Jonas et profesjonelt rammeverksted som er foretrukket av mange, og han har tidligere vunnet Norgesmesterskapet i innramming.

Det er bare å oppgi ditt medlemsnavn på Kunstveggen-forumet når du bestiller innramming hos Kollekt. Registrer deg som bruker her hvis du ikke allerede er medlem.

20 % fast rabatt til Kunstveggen medlemmer
Adresse: Tordenskioldsgate 12
Telefon: 91 24 12 69

Les mer om avtaler for andre byer her.

15 Likes

Slår et slag for Jonas. Solid fyr. Selv om jeg bor ca 100 mil unna så valgte jeg han til å ramme inn pejacene mine. Meadowen flytta seg litt under transporten oppover og lommen som trykket ligger i kom frem og ble synlig i underkant. Sånt som skjer, de fleste har sikkert vært borti lignende. Måtte tilbake til Tormod på rammeverkstedet i Trondheim (anbefales forøvrig også!) og Jonas tok kosten på dette. Det kaller jeg god service!

16 Likes