Nytt trykk fra Conor Harrington

De har fortsatt hovedplassen i stua. Tenkte egentlig at det hadde blitt bra med lik innramming ja.

1 Like


Sånn ble mitt:)

21 Likes

Pent!

1 Like

Da fikk jeg svar fra DHL:

Sitatramme

Takk for din henvendelse.

Fortollingen vil bli sendt til korrigering og faktura slettet.
Beklager feilen.

Ha en fortsatt fin dag.

Sitatramme

4 Likes

Fikk min faktura slettet også :slight_smile: Så DHL var veldig enkle å ha med å gjøre…

1 Like

Ser ut til at Conor Harrington, i likhet med sin kone, Chole Early, nå blir representert av Unit i fremtiden.
Blir spennende å se hva dette vil ha å si for han fremover.
https://www.instagram.com/p/Bqch6fdF4zy/

2 Likes

Hva skjedde med heni?

Vet ikke, mulig at han hos Unit vil få alt under samme tak, både originaler og grafikk.
Mulig han ble overbevist over jobben de gjorde for hans kone?
Kanskje han ikke var fornøyd med Heni sitt arbeid? Eller kanskje misfornøyd med Hungryboybooks?
Hvem vet, men det er allikevel ganske spennende for oss som følger Conor Harrington og ønsker han en lysende fremtid.

3 Likes

Jeg hørte litt historier om Heni, og de var ikke nødvendigvis positive. Jeg var ikke veldig happy med heni før/etter utstillingen jeg helller.
Så la oss nå håpe dette blir bedre og at han får god representasjon. Nå virker det som han vaker litt mye frem og tilbake uten en målrettet strategi… synd å se. Hadde han bare hatt like god representasjon som f eks Mehdi hadde det blitt sving på sakene.

1 Like

@Gard Ta jobben!

Går vel ikke akkurat dårlig når verk går for 2-300k…

Uten sammenligning forøvrig hadde jo Picasso gjort det ganske dårlig om hans malerier gikk for et par hundre laken :slight_smile:

@Benbjo:
Det er nok litt mer kompleks enn som så.
Det at alle verk er «solgt» til 200-300’ er ikke nødvendigvis en indikator på at det går så bra, men kan være.

Husk også på de diskusjonene som har vært her om Martin Whatson og grafitti prints. Hans verk er ikke utsolgt etter release, men på nettsiden står det «utsolgt». Mange mekanismer som kan benyttes for å få «oss» til å tro at ting går bedre enn de egentlig gjør.

Anbefaler å lese litt om Damien Hirst og hans hodeskalle, samt Sothebys og deres utlån policy.

1 Like

7 Likes

Konge!

Her er det mange som sitter klar kl 16 idag med f5 knappen! Lykke til allesammen, måtte de alle havne på veggene til forumitter her på KV :facepunch::grin:

1 Like

link til slipp?

http://hungryboybooks.com/new-releases/

1 Like

Da sitter de vel ganske lenge med f5 knappen. Eller? 16 GMT er vel 17:00 norsk tid?
image

1 Like

Er du ærlig nå, eller forsøker du å minske konkurransen? :stuck_out_tongue:

Det er vel @Shagga_Son_of_Dolf som prøver å minske konkurransen. Om du googler 16 GMT får du svaret jeg har lagt ut over. :wink:
Ja, om kommentaren din @Gulosten var rettet til meg. :slight_smile:

2 Likes