Nytt trykk fra Conor Harrington

Som alt annet… VIP’s får kjøpt før release… de skal ikke stå i kø vet du :upside_down_face:

1 Like

Støtter også en god sak i Migrate Art.
Les mer her: https://www.migrateart.com/

Doner gjerne her: Art Materials Fund - JustGiving

image

1 Like

Ikke høyt opplag ifht til den forrige study. Denne gangen er størrelsen også mye større.

Er det Usa mot Hellas?

Det er sant, men at det er så mye større gjør at jeg synes opplaget fortsatt er for stort. Bare min mening såklart.

På tide med noen store print når det stort sett går i tagget miniprint om dagen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Dette likte jeg, og jeg tror jeg har den perfekte veggplassen og. Hvordan er sjansene for å faktisk få det hvis man sitter klar på slipp, tro?

Tror det skal gå fint :slight_smile:

Meditasjon for en sirkusdirektør – dette ble for kaotisk for min del. Gleder meg til nytt tema i 2020… er litt mettet på Blue vs. Red.

4 Likes

Hvor fort pleier disse fra CH å gå? må man sitte og hamre refresh knappen?

Fikk ett :smiley:

Yes, me 2

Fikk sikret meg et også for å hjelpe en annen her inne men begge fikk tak i. Hvis noen skulle være interessert i denne ta kontakt. Selvfølgelig til kostpris :slight_smile:

1 Like

Ser ut som at det fortsatt er tilgjengelig via websiden enn så lenge.

Må være en av de slappeste Harrington-slippene på lenge?

1 Like

Gi beskjed om noen angrer, fotball med kidsa satt en stopper for denne.

Ikke største etterspørselen på dette nei. Men heller ikke det feteste han har kommet med.

Kanskje. Må sjå den live først :slight_smile:

Liker de nedtonede fargene, blir stas å få på veggen.

Kan noen forklare meg hva study er?

Om jeg ikke tar feil så er forstadiet til et endelig verk. Det kunstneren “øver” seg på for å komme frem til et endelig resultat av en original. Du ser det enklere om du googler “Conor Harrington a study for hide & seek” og “Conor Harrington Hide & seek”.