Ikke meningen å være uklare, vi trakk en vinner som hadde gjort begge deler. Ha en fortsatt fin søndag i solen!
Gratulerer til alle som kjøpte trykk i går
Vi kommer til å sende ut fortløpende denne uken.
Vi fikk også tilbakemelding fra noen som opplevde problemer med å gjennomføre betalingen, var det noen flere her som hadde det?
Vi takker for alle hyggelige tilbakemeldinger etter første release, her er noen bilder av innramming til inspirasjon:
Stay tuned for more, og god sommer til dere alle 
4 Likes
Må si at three steps har vokst veldig på meg. Nydelig
3 Likes
Gjerne følg oss på instagram også 



