Nytt trykk fra Oslo Print House: Bertil Greging 10. april kl. 18.00

Ikke meningen å være uklare, vi trakk en vinner som hadde gjort begge deler. Ha en fortsatt fin søndag i solen!:slight_smile:

Gratulerer til alle som kjøpte trykk i går :slight_smile: Vi kommer til å sende ut fortløpende denne uken.

Vi fikk også tilbakemelding fra noen som opplevde problemer med å gjennomføre betalingen, var det noen flere her som hadde det?

Vi takker for alle hyggelige tilbakemeldinger etter første release, her er noen bilder av innramming til inspirasjon:

Stay tuned for more, og god sommer til dere alle :slight_smile:

4 Likes

Må si at three steps har vokst veldig på meg. Nydelig

3 Likes

Gjerne følg oss på instagram også :smiley:

https://www.instagram.com/osloprinthouse/