Nytt trykk fra Pøbel(?)

Sandra? Er en open edition som kommer ila et par uker. Ligger en tråd på det her på forumet.

Noen her som fikk den blå?

1 Like

For noe jævlig drit… at noen har fått flere på samme adresse er jo jævlig kvalmt da… Jævli bra jobba ABC… Kos å se at mange her fikk! Er spent å se hvor føkka det blir på Finn… Heeeeh :wink:

3 Likes

Jaja, da satser jeg på at hellet sparer seg opp så jeg treffer jackpot på noe enda større en annen gang. Grattis til de av dere som fikk igjen! :slightly_smiling:

1 Like

Det blir sikkert en ny mulighet for de som ikke får betalt innen fristen.
Jeg krysser fortsatt fingre :+1:

Latterlig opplegg, jeg har en hel gjeng venner som er i gang med sine første street art kjøp og vi bor på en adresse landlig til så alle har samme postnr og stedsnummer, ikke en eneste fikk ett eksemplar! Da mangen har relasjoner til fiskeri i generasjoner var dette ett perfekt bilde for flere.

1 Like

Nå ser det nesten ut som det trekkes og sendes ut en og en vinner/mail, så håpet er kanskje ikke over. Men med ukjent antall deltakere er det jo vanskelig å gjette om hvor gode odds man har.

Det er jo naturlig at noen er skuffet, spesielt siden hele fiskevær sitter ribbet tilbake og en fjott som meg får to stykker.
Men, for det første er det ene av dem levert tilbake til ABC - de kunne ikke fatte hvordan en slik tabbe hadde skjedd fordi de har brukt masse tid på å unngå at slikt skulle skje. For det andre har de absolutt ingen interesse av å forfordele eller frarøve visse personer trykk, det er et tilfeldig lotteri. Men hvis folket foretrekker F5 roboter og enda lavere odds, så kan de sikkert imøtekomme det i fremtiden…

4 Likes

Ja, sier jo seg selv at mange blir skuffet når det er langt flere interessert enn trykk. Enkel prosentregning. Hadde vært interessant å vite hvor mange lodd det var. Enklere å akseptere nederlaget hvis du bare hadde 10% sjanse i utgangspunktet enn hvis du hadde 50%.

Oddsen er vell minst 80% høyere med f5 enn at man kjemper mot hele slekta til Filp-Per… Selv på adressa til bestemor… @Gammel_Erik burde levere tilbake begge trykkene…

Hvorfor burde han det? Ikke han son har gjort en feil? Er bitter selv, men tror ikke disse vil være så dyr 2-hand. Stort opplag for pøbel.

1 Like

Sant… Omtrekkning da… :wink:

Får bare håpe på bedre lykke neste gang, ønskte dette trykket svært høyt! Håper på ett second :slightly_smiling:

Nesten 3000 views på denne tråden tyder på mye interesse, ingen flaks her heller…

Får kose meg med denne i stedet:

http://static.systembolaget.se/imagelibrary/publishedmedia/ieqmbr8nkp5om02r4k0p/259064.jpg

5 Likes

Jeg måtte slå det opp - en vodka med menthol og eukalyptus, men helt riktig:)

Det ble ingen lotterigevinst på meg, men befinner meg i Lofoten for øyeblikket og dro en 10 kilos skrei opp fra havet tidligere i dag . Så det får være et fint plaster på såret.

10 Likes

Hadde en svært uheldig opplevelse med den forrige helg.

Blå!! Verdt å vente på.

5 Likes

Fekk også blå, mail 11.56

3 Likes

Lucky bastards

1 Like