Nytt trykk fra Pøbel(?)

Gratulerer til de som fikk!!!

Jaja. Lotto er tydeligvis ikke min greie!

Ingen som ligger på Finn enda. Har det noe med at få flippere har vunnet?

Overrasker meg litt også. Og så er jeg spent på hva prisen vil være på de som kommer på finn.no. Klarer ikke helt å se for meg hva prisen blir på disse.

Selgere vil sikkert vente til de faktisk har trykket i hende før de legger ut på finn.no

Finn lekene er i gang

1 Like

@abcprinthouse , kansellerer dere bestillingen til Halvorsen-Oslo?

4 Likes

Og hylekoret er i gang

1 Like

Og der var den første på finn, ute - http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72231592
ca 5K over pris. Hva mener folket? Blir denne solgt?

Jeg håper ikke det… Rettferdigjør på en måte det dusten driver med…

Ja, da ble det alternativ to. Fy f. Mye bedre med vanlig release.

The jokes.

2 Likes

Sendte en e-post på den som lå på finn.no.
Her er svaret:

Hei,

Takk for interessen!

Det er veldig mange som har tatt kontakt så selger derfor til høystbydende. Akkurat nå har jeg et bud på 8200 kr.

mvh

Jørgen

Steike!

Prisen er nå en ting, men jeg visste ikke at finn var en online auksjon også:)

Hvorfor skal de kansellere kjøpet? Folk her er så hyklerske som man kan bli. Anbefaler folk om å se seg i speilet, så kan den som aldri har solgt et bilde med fortjeneste kaste den første stenen.

3 Likes

Finnes det en unike button?

2 Likes

Syns nå ikke prisen er så ille. Med ett print til hver tipper jeg mange havner på veggen eller tradet utenom Finn.no eller forumer. Dette er ett etterlengtet print så regner med at annenhånds prisen går greit opp etterhvert. Både solgt og kjøpt dyrt på annenhåndsmarkedet og ville kjøpt for den prisen hvis jeg ikke hadde vært så heldig å bli trukket ut!
Det er ren etterspørsel og salg, tror det sitter mange og ønsker seg dette utenom dere som syter her på forumet. Det er enten å kjøpe eller ikke, er like fair med lotto som normalt slipp. Hadde alle sittet klar med F5 tasten som var med på trekningen så hadde det vært like stor sjanse. Sa jeg at jeg fikk printet? :slightly_smiling:

1 Like

Det du sier der er veldig interessant. Hadde det vært samme sjanse med vanlig slipp = F5?

Personlig tror jeg kanskje ikke det dersom du har like mange å konkurrere mot og snittet av dem er “flinkere” med F5 knappen enn deg, da blir sjansen mindre.

Tror faktisk at denne lottoen nådde ut til flere enn “F5’erne”. Har en kompis som fikk og han har aldri prøvd på slipp før. Tror faktisk det hadde vært større sjans med vanlig slipp, men det får vi aldri vite. Veldig glad for at kompisen min fikk og fortsatt litt bitter for at jeg ikke fikk. Livet går videre :blush:

1 Like

Blir alltid litt rørt og får en klump i halsen når flipperene forsvarer hverandre❤️

Håper Abc gjør det rette og kansellerer kjøpet til Finn-helten.

Kan ikke dere heller spekulere i aksjer, olje eller frimerker, og la fans av kunstneren få trykket uten å bli flådd av slike parasitter?

5 Likes