Nytt trykk fra Whatson

Takk - da lever jeg i håpet om min første Whatson litt til :grin::grin::grin:

1 Like

Blir på tirsdag :slight_smile:

1 Like

Ble acrylic på meg!

7 Likes

Pre-sale?

Brass på meg :sweat_smile: Trekningen er gjort.

8 Likes

Ble en HF :smiley:

8 Likes

Ahh… Jaja next time :stuck_out_tongue_winking_eye:

Rart om ingen her fikk Main da

Lander nok på finn.no om 3 dager

Fortsatt tomt her… :tired_face: får man kun Mail om man trekkes ut?

Tar vel litt mer tid å få ut Main, men sjansen er liten😴

Nei

HF her!

6 Likes

Har vært med i 7-8 lotterier nå, aldri vunnet :stuck_out_tongue:

Bytter gjerne mot acrylic om du vil, hehe

Main på meg :smiley:

Fikk mail nettopp

5 Likes

Main på meg :wink:

1 Like

Som alltid : No luck here … :sleepy: interessert i main og HF hvis noen er villige til å selge. :grimacing:

Ble Main på meg og! :slight_smile:

Eeee. Fått en faktura på en Main. Betyr dette at jeg har vunnet ? :face_with_monocle::face_with_monocle::partying_face:

2 Likes