Takk - da lever jeg i håpet om min første Whatson litt til 


1 Like
Ble acrylic på meg!
7 Likes
Pre-sale?
Brass på meg
Trekningen er gjort.
8 Likes
Ble en HF 
8 Likes
Ahh… Jaja next time 
Rart om ingen her fikk Main da
Lander nok på finn.no om 3 dager
Fortsatt tomt her…
får man kun Mail om man trekkes ut?
Tar vel litt mer tid å få ut Main, men sjansen er liten😴
Nei
HF her!
6 Likes
Har vært med i 7-8 lotterier nå, aldri vunnet 
Bytter gjerne mot acrylic om du vil, hehe
Main på meg 
Fikk mail nettopp
5 Likes
Main på meg 
1 Like
Som alltid : No luck here …
interessert i main og HF hvis noen er villige til å selge. 
Ble Main på meg og! 
Eeee. Fått en faktura på en Main. Betyr dette at jeg har vunnet ? 


2 Likes
