Odd Nerdrum -Den nyfødte

Hei,

Noen som vet hva prisen på dette ligger på?
Beskrivelse
Unik aqvatint i 8 eks. Bildet ble laget for det Amerikanske markedet tidlig på 80-tallet. Bildet er betydelig større enn litografiet, og minner meir om en kullstift-tegning. Bildet er signert, A.P (artists proof) og særdeles pent innrammeti, og i topp stand.

Sett dette til salgs i privat kanal for 130.000 NOK (tipper du har blitt tilbudet det av samme person), aner ikke om dette er en “riktig” pris.

Generelt har Nerdrum-markedet gått kraftig ned i pris de siste årene, kan godt tenkes at trenden dessverre vil fortsette…

Hei, ja er det samme jeg har sett. Dog elsker motivet… barndomsminner. Vet du hva oljene ligger på? Finner generelt lite av Nerdrum.

Nei, gjør ikke det. Ligger 78 verk av Nerdrum på Finn.no i ulike prisklasser og mange gallerier har mye på lager som de ikke har fått solgt, så det er helt klart “kjøpers marked”

Har sett litt på det, ikke veldig mye som “fenger”… Ingen oljer
Har du tips her tar jeg imot med stor takk :smiley:

Har sett denne utgaven med egne øyne en gang tidligere og husker jeg ble veldig imponert. Prisen kan jeg ikke si så veldig mye om, men det er nok ikke noe røverkjøp.

Hva tenker du er en grei pris for dette? Selv om markedsprisen har sunket er han likevel en fantastisk kunstner…

1 Like

Kanskje jeg skal gjøre det. Mye å sette seg inn i :smile:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.