Ødelagt for alltid...? tråden 😱

Nå som mørkere høstkvelder nærmer seg, tenkte eg at vi kan prøve oss på en litt humoristisk og muligens irriterende/ødeleggende? tråd :rofl:

Her kan vi alle poste bilde av kunstverk, med en folkaring til hva som ser riv ruskende galt ut, og som muligens flere aldri har sett før noen poengterer det her inne.

og når du først har sett det, er det vanskelig å la være å irritere seg i all framtid …

Velkommen til alle bidrag :+1:t2:

1 Like

Eg kan begynne:

Høyre armen (T-rex armen) til jenta i Banksys, Girl With Baloon:

ixxi-banksy-07

ixxi-banksy-07~2

5 Likes

15 Likes

Klassiker den Sandra Chevrieren.

2 Likes


Denne hånden har irritert meg en stund nå😅

2 Likes

Hånden til Prisoner av Dolk er ikke så mye bedre

5 Likes

Skal aldri kjøpe kunst som inkluderer hender igjen! :open_hands:t2:

2 Likes

Haha, hva med abnormalt store føtter, til en menneske å være?

:rofl:

5 Likes

Hørtes mer ut som misunnelse? :joy::joy::joy:

Hva med denne, Martin Whatson and Pez - Behind the curtain - Back to the Future.
Ser ut til at Pez ikke kan stave Whatson(?) :crazy_face:

4 Likes

Forstår ikke denne? Forklar!

Det er bare Vebjørn Sand og Odd Nerdrum som kan tegne/male hender.

2 Likes


Kubene som er i ferd med å falle ned. Ei heller ingen skygger på eller fra kubene. Magi?

4 Likes

Og venstre hånden hennes ser ut som en høyre hånd.

5 Likes

Ja, det er litt plukk her. Om man legger godviljen til kan man telle 6 fingre på herrens høyre hånd.

Er det bare jeg som synes at slipset på «SinnSykShit» sitt Hastwerk ser ut som noe helt annet enn et slips…?

bilde

17 Likes

Uffamei! Der ble Hastwerk ødelagt😅

Vet ikke om jeg våger å følge med på denne tråden…haha… kan jo risikere å ødelegge enkelte verk… ja… for alltid! :smiley:

1 Like

Ja, en venn påpekte til meg at selv AFK en gang i tiden var litt slepphent med å fullføre fingre, her fra en av sjablongene i Laugh…

1 Like

Noe deltagerne i denne tråden burde skille på er sjablong ment for gate og ikke. Er den det kan man godt være slepphendt med det ene og det andre da det som regel er selve motivet som gir mening. Ønsker man å være tro mot originalsjablongen når den sprayes på lerret er det helt ok.
Så kan man se på de nye som er kommet som får gatekunstfotgrafen til å poste bilde på instagram og facebook og neste dag ligger trykket tilgjengelig i butikk. Altså gateverket er ren reklame. Da må listen på detaljer ligge mye høyere. Selv SNIK som er ren eyecandykunst har jo noen krabbeklør på samvittigheten

1 Like

Kun ett bein. Beinet skal sikkert stikke bak kjolen, bakover. Men jeg syntes fortsatt at denne ser litt snål ut.

4 Likes