ØK: Dolk - Leap

Hei.

Ønsker å kjøpe en mint Dolk - Leap. Ta kontakt på PM for pris.

Her finner du en Leap.

Men valutaen er ikke akkurat i norsk favør om dagen:)

Her med link:)

http://streetartsydney.com.au/products.php?c=267&p=1549

Er vel opp 45%opp de siste 2 årene?

Vil anbefale alle å vente ut stormen før de importerer noe. Ikke godt å si hvordan kursen svinger og nå er den så volatil at det fort kan bli en kjempesmell

Takk @Krillebille. Jeg har allerede vært i kontakt med vedkommende. Fullstendig useriøs. Da han hørte at jeg var fra Norge endret han valutaen fra AUD til GBP og det var etter at vi hadde forhandlet om prisen. Prøvde også å kjøpe en Crown derifra, men da nettsiden feilet og jeg prøvde å ta kontakt hørte jeg ingenting fra ham. Stay away som de sier down there.

45% opp er vel litt høyt om du tenker valuta. I 2012 var pundet på 9 tallet. Nå er den snart 12.

Brukte 8,5 som var laveste for ca 2 år siden, ble handlet for 12,3 store deler av dagen igår. Fare for at det utvikler seg mer negativt ut resten av uken.

Viktig å bruke statistikk litt som tabloidene. Mer spennende tall da :wink:

1 Like

For å sette fart på dette. Jeg tilbyr 9000 for Leap så er det noen som vil sikre seg midler til julehandelen så gi meg en lyd. Cash i hånden eller bankoverføring. Er du bosatt i Bergen hiver jeg med en Arkivmappe 2, det beste alternativet, med på kjøpet.

1 Like