ØK: Goin - Bad Apple

Ta kontakt på PM om du ønsker å selge Goin - bad apple :stuck_out_tongue: :crossed_fingers: Alle versjoner er aktuelle :star_struck:

Pris blir vi nok enige om :slight_smile:

2 Likes

Skjønner godt at du vil ha en av disse nå. Goin er en av de store, og han ble ikke mindre da han sluttet å selge nummererte trykk på det åpne markedet i fjor. Nå må man ha COA fra tridligere kjøp for å være med på lotteri (MW - les og lær), og folk uten er henvist til open editions.

Jeg solgte mitt for 3.000 for rundt 2-3 år siden og angrer som en hund i dag. Har hørt rykter om heftige priser på EU-markedet. Uansett - lykke til!

1 Like

Det viste jeg ikke, men så bad Apple for noen år siden og så var jeg dum å ikke kjøpte… så har det ligget å irritert meg noe veldig:)

Så har utrolig nok klar å skaffe meg to main trykk… kjøpte et. Og så trodde jeg handelen gikk i vasken når jeg ikke hørte noe fra selger på lang lang tid… i mellomtiden fikk jeg tak i et eksemplar innrammet:) så ja… nå har jeg to stykk… men tenker jeg skal prøve å få byttet det ene pluss litt i mellom slik at jeg får bad Apple gold Edition:)

Snakket med noen i Europa det virker som det er en gjeng som virkelig prøver å øke prisene. Litt pris samarbeid:( men man kan gjøre noen gode handler… det er jo 350 eksemplarer av main;)

Hehe minus to stykk som er hos meg!

Man vet jo aldri:) men jo det ene ble konge på veggen:)

Prisen nå på main i Europa ligger på alt fra 8k - 14k ferdig inn til Norge…

Alle vil at prisene skal opp - unntatt de som skal kjøpe, hehe.
Gullversjonen er tilgjengelig hos artc.ollector for bud over 4200EUR.

Uansett er det et interessant grep Goin har tatt - jeg tror vi vil se mer av dette i tiden fremover.

Ja, snakket med han for en uke eller 2 siden, og da kunne jeg kjøpe det for 3.9k euro… men takket nei når jeg synes det var vilt mye… og det var andre alternativer…

Men så tilfeldigvis at han hadde delt bilde på insta og tok kontakt igjen for å høre;) spurte om å bilder var til salgs igjen men fikk et annet svar:/

Se det er noe rare greier der:) men som du sier det er alltid forsøk som vil hype opp bilder for å få mest mulig:)

1 Like

Gullversjonen er fin, men 4k eur er ikke i nærheten av aktuelt😆. Tolmodighet er en dyd!

2 Likes

Sant, det er virkelig ikke verdt det nei:)

Bedre å håpe på en rosa og lilla versjon først da;)

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.