ØK - min første banksy

vurderer å kjøpe min første banksy, og øverst på den ønskelisten (den realistiske) er følgende:
-barcode-usignert
-trolleys- usignert eller signert
-laugh now-usignert

send gjerne en pm med pris om du skulle vurderer å selge.

Artig, lykke til.

Det ligger en NBG på finn som du sikkert vet, synd ikke det motivet står på ønskelisten din. Hadde du greid å prute det ned 20 000 ville det vært en bra deal mener jeg.

Lykke til! ville gått for barcode eller laugh now. Sistnevnte har jeg sinnsykt lyst på, men budsjettet rekker ikke til foreløpig :blush:

1 Like

Lykke til :smile:

1 Like

Vurderte den, men de andre på listen frister mer. Ikke så ofte banksy dukker opp på finn eller her, får vel bare være litt tålmodig.

Lykke til, med så mye streetart som folk samler har jeg alltid lurt på hvorfor ikke flere kjøper Banksy :smile:

Laugh now kan nå strykes fra ønskelisten :smile:

10 Likes

Pics or it didn’t happen!!! :smile:

Må vel følge opp med et bilde ja :smile:

16 Likes

Hyyyyyyyl!!! Gratulerer så mye​:laughing:. En institusjon innenfor greenen den der​:clap:. Skal ikke kimse av Lofoten heller :+1:

1 Like

Fett! Grattis.

1 Like

Takker! Fikk ikke helt ro i sjela før den var på plass i samlingen. Et års avhengighet måtte feires ordentlig :smile: (Lofoten var det første jeg kjøpte så det måtte være med på bildet ) Håper dette holder abstinensene i sjakk litt lengre denne gang!

2 Likes

“Litt lenger i sjakk” Ja, helt sikkert…

4 Likes