ØK PEZ - Hope Scotch prissjekk

Noen som vet hva PEZ - Hope Scotch går for om dagen? Ser det ligger en main edition ute på Finn til 40.000,- men syns det var vell i overkant?

1 Like

Ligger også usolgt på 32k:

Så det gir bedre pekepinne. Det sistnevnte har dog skader ut ifra annonsen, men vanskelig å forstå omfanget ut ifra det ene bildet.

Ikke mine salgsannonser noen av dem.


Her er utsnitt fra Facebook gruppen PEZ, og der er det flere ISO Hoprscotch, og flere byr godt opp over 30 000kr. Og dette var i Mai 2021…
PEZ sin fan-gruppe har også flere medlemmer enn Whatson sin gruppe på Facebook, så det forteller litt om interessen for kunstneren og spesifikt det motivet. Som kanskje er hans mest ettertraktede? Lykke til på jakten🙂

Siste edit:

Prøv Giancarlo og Graffitiprints direkte på mail (info@graffitiprints.com) og se om de har noen spesial versjoner liggende.
Tipper prisen er 3500-4000 GBP + Frakt :slightly_smiling_face:

2 Likes

Tusen takk for utfyllende svar!
Jeg så det til 32.000,- på Finn, men er bare ute etter mint condition når jeg først skal kjøpe noe. Ser ut som jeg kom litt sent inn på kunstmarkedet, prisen må ha hoppet veldig fra 2020 til i dag.

Jeg får sjekke ut Facebook gruppen og evt ta kontakt med galleriene :grinning_face_with_smiling_eyes: Takk igjen!

2 Likes