Ønskelista

Tenkte jeg skulle lage denne tråden for å inspirere nykomlinger (som meg) og hjelpe til med å oppdage nye verk/kunstnere. Hvem vet, kanskje kan noen her oppfylle ditt ønske også :grimacing:

Tanken er at folk skriver opp verk de har lyst på men som de foreløpig ikke har, av forskjellige grunner.

Jeg kan starte:

  • PichiAvo - Bowery print
  • El Seed - Time stops, life goes on
  • Louis Masai - Unicorn
  • Pez - Hope Scotch

Håper flere kaster seg på :sunglasses:

Akkurat nå…

Conor Harrington - Transformer
Conor Harrington - Hide and seek

2 Likes

Jeg har både en og to Transformer. Send en pm om du vil :smiley:

Pejac - Seppuku

2 Likes

Liker seppuku, men alt fra Pejac koster så insane mye. Så at en seppuku gikk for 6000 usd ish på Uaa for litt siden

1 Like

Akkkurat nå…

Et blankt 220x220 lerret… :shushing_face:

1 Like

Oi oi oi…

1 Like

John doe - miss universe

Noen som vet om denne er tilsalgs noen plass?
Evt. Noen her inne som vil selge?

1 Like

PeZ - Twin Pix
John Doe - Battle In vain
Marti Whatson - en Pointe
Div fra sage barnes
Snik - Falling out of consioisness

1 Like

En på uaa som selger en… står ikke noe om den ble solgt eller ikke.

http://urbanartassociation.com/thread/150245/john-doe-universe

Takk for svar.
Jeg såg på det for noen uker siden. Men siden det er 1.5 år siden det ble lagt ut, så regner jeg med at det er solgt.
Men kan jo håpe det dukker opp igjen snart😉

Mye på ønskelista men lite som er realistisk ift pris, kunne ramset opp banksyer og originaler. Men av de mer realistiske så må det være:

  • Conor Harrington - Small town tale with a global punch,
  • 6th avenue - Jack Crossing
  • dface - pop tart
  • eine - oranges and lemons

Kult initiativ å sette opp, kom frem mye spennende på de første postene. Like Sage Barnes godt! :+1:

Hmm, er det jeg som ser feil. Ble ikke den posten lagt ut i februar 2018?

David Shrigley - Life is Fantastic

Usj, det er så alt for mye.

Dolk - Bomb Suit
Mehdi Ghadyanloo - An Illusion of Happiness/Future Intuition/Abandoned Puzzle/Joint Adventure
Jeremy Geddes - Fortress/White Cosmonaut/Redemption
Sandra Chevrier - La Cage. Je N’ai Pas Peur/La Cage Et Les Deux Âmes
Dot dot dot - Vandal King
Martin Whatson - Paint Love
BOT - Grow Up
Snik - We are Falling
Joe Web - One Day the Sun Will Kill us All

Stort sett ikke pga manglende veggplass/vanskelig å få tak i/pris/prioriteringer

1 Like

Det er mye rart man skulle hatt. NOLA og Trolleys av Banksy er veldig høyt på lista mi, men ganske langt utenfor min liga.

Av mer realistiske ønsker vil jeg gjerne ha Joint Adventure av Mehdi Ghadyanloo, til å henge sammen med min Abandoned Puzzle.

Jeg har også veldig soft spot for Astronauten til Victor Ash. Jeg kjøpte mini-varianten da den kom, men jeg føler ikke den gir meg det samme som hovedtrykket.

Sist men ikke minst har jeg lyst på en Push til, og står vel mellom At Sea og Manhattan som favoritter.

2 Likes

Synes astronauten til Victor Ash er helt rå!

Ser ut som det finnes flere varianter av den… er det small eller mini du har (ref. linken under)?

Det er mini jeg har. Der har han valgt å gjøre motivet mye lysere grått isteden for sort, og selv om det er kult så er det liksom ikke sånn jeg ser for meg at det skal være.