Ønsker å kjøpe Melgaard verk

Hei,

Jeg er på jakt etter bilder av Bjarne Melgaard. Både trykk og originaler kan være aktuelt. Det ligger lite ute på Finn om dagen, og synes prisingen er fantasifull på enkelte bilder.
Samarbeid med Bjertnes kan også være aktuelt.

Jeg forsøker derfor her inne, for å høre om noen her inne har noe for salg. Ta kontakt for en rask og hyggelig handel :blush:

4 Likes

Kontakt Galleri Hugo Opdal på Flø (http://hugoopdal.no). De har samarbeidet med Melgaard og jeg vet de hadde inne flere verk bla. originale tegninger og bronsefigurer (rotter)

2 Likes

Takk for tips!

Hei.
Lå akkurat ut et E.A serigrafi av Melgaard på finn.no nå, kanskje det kan være interessant?

Hvilken prisklasse/budsjett tenker du på? Dette litografiet på Blomqvist sin nettauksjon er jo også kult synes jeg:)

Hei,

Det som ligger på Finn har jeg sett på tidligere, og samme trykket var på Blomqvist for kort tid siden, ca 5.000 billigere.

Auksjonen følger jeg med på, men takk for tips :slight_smile:

Når det gjelder prisklasse så kommer det litt an på. 6-30 ish for trykk er vel der det ligger :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.