Ønsker å kjøpe Sandra Chevrier trykk, alt av interesse spesielt the triump og the beginning

Som tittelen sier, alt av interesse. En bekjent dame so er veldig interessert, om noen har the triump og the beginning, send meg en pm :slight_smile:

Har noen the triump og the beginning så send meg en pm, vi blir enig om noe!

Kjøper the triumph og the beginning for 25 000,- !

1 Like

Wow

Wow!

Hadde jeg hatt disse hadde jeg lett solgt!!

Dette bør lokke frem et sett! :blush:

25 laks, det får en si… Skulle ikke ha solgt mitt sett for 9k for sånn 6 mnd siden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

25 lapper😳?? Har ikke fulgt med på markedet på en stund, men er det i dette området prisene ligger om dagen???

Har ikke hatt oversikt på Sandra Chevrier det siste året men fikk en pm hos ett medlem, tilbydte 10 tusen for begge som vistnok var milevis unna som er ok da selger bestemmer, ville kanskje vurderes for over 30 tusen…

:joy::joy:

Har ikke sett noen til salgs på en stund, offentlig, men 25 virket som en god del.

Antar du får en del tilbakemeldinger på den der :wink:

Nesten aldri for salg, så en 12500-, pr. Hvorfor ikke ? De er jo helt klart top 5 av Sandra sine trykk!

Lykke til, håper du får de :smile:

Hvis trykkene går for dette, hva går da originalene for? Hadde disse to og solgte for 2500.0 pr stykk. Glad jeg har beholdt originalene.

Veldig interessert i å høre hva originalene ligger på, ja… Spesielt de av litt mindre størrelse. Var på leting i vinter, uten hell. De sikkert ikke gått ned i pris siden sist🙈