Ønsker å kjøpe teddy riot

Jeg er på utkikk etter å anskaffe en Teddy Riot. Send gjerne melding hvis noen er interessert i å anskaffe midler for nye kunstkjøp :slightly_smiling_face:

1 Like

Nydelig trykk, men veldig sjeldent til salgs og har steget nye i verdi siste 10mnd. Kan anbefale å kanskje skrive hva man kan være villig å betale. Da lokker du gjerne frem noen😊

Lykke til!

1 Like

Her @Futurana :

Gå for gull og skaff deg originalen du.
Tipper 250k er godt nok :slightly_smiling_face: Annonsen sa “mottatt bud 255k” tidligere, aner ikke om det solgte.

Kjenner ikke selger, eier eller aner noe om verket. Fant kun annonsene liggende når eg sjekket salg via finn.

Trykkene solgte forøvrig på 38-49k (AP, Spesialversjoner osv) ila siste året

Lykke til, fett motiv!

2 Likes

Den originalen er solgt så vidt jeg vet.

1 Like

Siste solgte gikk for 50k via gategalleriet. Vanlig trykk. Lerretet gikk for en del over de 250k som antatt. I mitt kjennskap ihvertfall.

1 Like

jupp, hørte det samme, gikk til Japan vistnok

3 Likes

Takker for detektivarbeidet ditt, men 250k blir nok litt meget i denne omgangen. Kanskje ved en senere anledning når lommeboken tillater det)

1 Like

Takker for tips her. Jeg kan gjerne gi 45k for en teddy riot, hvis det er noen som er fristet til å selge sitt.

4 Likes

Kan gjerne øke til 50k hvis det lokker frem noen selgere.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.