-Ønsker å kjøpe 🙏

Hei😃
Ikke lett å finne noen av disse på nett🙃
Håper noen har på lur :pray:
Send meg en pm så blir vi enig om pris😃


Pejac - Seppuku


Danny Larsen - Stillhet / Silence


Danny Larsen - Mens det fortsatt står / While it’s still standing


Jing ZhiYong - Warm dream

3 Likes

Lykke til mr! Den Pejac’en har jeg prøvd å få fatt i de siste årene uten å lykkes. Har vært i dialog med apparatet rundt Pejac selv uten at det ga mye. Seppuku er det første trykket han laget så er nok på ønskelisten til mange. :slight_smile:

3 Likes

Det er jo litt artig. Har lenge leitet etter trykket og nå finner jeg det på ebay.

Personlig mener jeg dette blir for dyrt, men her har du en mulighet om du er villig til å betale 50k. Jeg tok kontakt med selger i går, han sier det ikke er noe hastverk å selge verket da han tenker det vil stige kraftig i verdi når ting åpner opp og Pejac fortsetter med sitt.

1 Like

Heller ikke det mest sjeldne. Pejac har flere originaler, og trykk i lavere opplag enn 70.
Har klart sansen for det han lager, høy kvalitet både i utførelse og tema. Følger med i tiden og er på klimasiden.

Happy hunting!

1 Like

Ja, jeg har prøvd å dele de tankene med selgeren. Problemet er jo at ute på Ebay ser en verk til alt for høy pris. Det påvirker jo eventuelt andre som vurderer å selge til å sette tilsvarende høye priser.

Liker at du jakter på bildet. Jeg har en liste jeg går etter. Sparer deg for mange bomkjøp på den måten.

2 Likes

Ja, jeg har min egen lille oversikt på verk jeg har kjøpt og verk som står på ønskelisten. De som står på ønskelisten ser jeg etter regelmessig for å se om de er kommet ut på markedet :).

Jeg prøvde å komme til noe enighet med selgeren på ebay, men de har låst seg summen så da takket jeg for meg. Men der har du altså en mulighet @marius_bratland om du vil bla opp. Frakt kommer i tillegg.

Så den på ebay for en stund siden, men skeptisk :upside_down_face:så ikke helt strøken ut på bilde :smiley:
Så det gikk en på auksjon på mutulart for 46k for 1 år siden ca.
Er vel bare å vente :yawning_face:

1 Like

Selger påstår den er mint. Jeg tror det er en del skygge på bildet som får det til å virke som i dårligere kvalitet.

1 Like

Kan nok stemme med skyggen , men litt skeptisk når den er rammet inn flytende og den er rugglete :upside_down_face:sikkert noe tape rester og :smiley: skulle sett den før jeg kjøpte når det er så mye kr :smiley:

1 Like

Jeg kan ta feil men jeg tror ikke det er rammet inn flytende. For meg ser det ut som at det er skygge fra rammen som får det til å se slik ut. Men ja… for 50k vil en gjerne ha sett det litt nærmere før en kjøper. Nå skal det også sies at selger har veldig god review på ebay… det er jo en indikator på at selger er seriøs.

1 Like

Vet ikke om denne er solgt, men verdt et forsøk.

Lykke til! :slight_smile:

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.