Ønsker Hiroshi nagai (hvordan kjøpte du din?)

Hei,
Jeg har prøvd LENGE å få tak i både trykk og maleri fra hiroshi nagai. Er det noen her som har det hjemme hos seg som vil selge eller som bare har det? Hvordan kjøpte du det? Jeg har prøvd å få tak i dem men det er nesten umulig…

Digger hans print og malerier…
Ta gjerne kontakt med meg hvis du har noe tips på hvordan jeg kan få tak i de eller om du vil selge… Har sendt mail og sendt melding til dem på Instagram i mnd… Takk!

Japanese painter Hiroshi Nagai started his career in King Terry’s studio and made a name for himself in the early ’80s. His depictions of West Coast America during the ’50s worked wonders during Japan’s economic boom from the 80s. There was also a new genre to tie it all together: City Pop.


Seaside01HQ


4 Likes

Damn, likte de ganske godt selv. Takk for tipset. Om du får svar er jeg interessert i høre.

3 Likes

Har du forsøkt å kontakte galleriet hans?

2 Likes

Ja, har prøvd i flere mnd :frowning:

2 Likes

Det ligger nå både originaler og prints tilgjengelig på https://oil.bijutsutecho.com/artist/1693

I utgangspunktet sender de vel ikke til Norge men jeg kontaktet dem fordi jeg ønsker å kjøpe boka til Hiroshi som gis ut nå og da fikset de det slik at jeg kan kjøpe den via proxy shipping.

4 Likes

Nå har han gått inn i samarbeid med Zara! En utrolig kul skjorte som nå er bestilt :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Har også endelig klart å bestille hans kunst å fått hjem (det var ikke enkelt), men er så fornøyd!! :smiling_face::ok_hand::pray:

1 Like

Hvor fikk du kjøpt?

2 Likes

Sendte deg en melding! :slight_smile:

1 Like


pluss enda en som jeg ikke har hangt opp enda

2 Likes

Tar gjerne imot info jeg og !

1 Like

Absolutt :smiling_face:

Send gjerne info :grin:

Hei! Send gjerne info om hvordan du kjøpte. Veldig interessert