Ønskes kjøpt - bursdagspresang (bilde/trykk) til kjæresten!

Hei alle!

Kjæresten min flytter i disse dager inn i nyoppusset leilighet og trenger noe på veggene…
Bildet skal henge over sofa på høyre vegg på vedlagte bilde. Hun har kjøpt Jobkill av meg som skal på motsatt vegg (har ikke veggplass selv), utover det er det ingenting på veggene foreløpig.

Kom gjerne med forslag om noe passende dere har liggende. Innrammet bør befinne seg på det sentrale sørøstland, trykk kan jo sendes :slight_smile:

Bursdagen er helt i begynnelsen av juni så ingen bråhast, men greit å få ut av verden :sweat_smile:

Budsjett 5-6k

(om noen alternativt har noen gode tips til passende trykk jeg kan kjøpe på nett/galleri tar jeg villig imot :smiley:)

1 Like

Harem kunst sin Chikondi Kuluma hadde sikkert vært fin der hvis du hadde fått tak i den

Sandra Chevier er alltid en innertier som kjærestegave. “La Cage. Je n’ai pas peur” er innenfor prissjiktet og er finere live enn på skjermbilder, samt er relativt stort, 80 cm x 62 cm.

Du kan også prøve deg på det nye Whatson-trykket, main er innafor og vil kanskje ta seg fint ut? :slight_smile:

Hvis du befinner deg på sørøstlandet vil jeg anbefale å ta turen til Kragerø. Fineart har galleri der, og vi fikk masse råd og hjelp når vi skulle kjøpe bilder til leiligheten vår. Greie priser også, og stort utvalg. Vi ville ha et Murakami bilde som hun ikke hadde der, men det ble bestilt og frakta til døra.

For guds skyld kjøp noe annet enn Martin Whatson og Sandra Chevrier.

12 Likes

:joy::joy::joy:

Fineart tar seg ganske godt betalt. Spesielt på Murakami. Men sikkert veldig god på service.

Hva med en Magnus Gjøen med gullramme? Kunne ta seg bra ut på en svart vegg

1 Like

Når det er sagt. Budsjettet ditt på 5-6 k inkluderer en ramme? Rammen spiser fort opp store deler av det budsjettet :slight_smile:

Innafor … ? :slight_smile:

https://www.helenbeard.art/news

2 Likes

Klassisk figurativ kunst er ikke det mest sexy her inne, men jeg liker det og foreslår dette.
«Fri» av Thomas Klevjer
bilde

Takker for gode tips både i tråden og på PM :smiley:

Budsjett er for trykk, kan strekke meg litt for innramming :slight_smile:

@Newton - kanskje ikke helt :sweat_smile:

@Mandy - Kjenner DL på Fineart så har satt han i sving også :slight_smile:

1 Like

Mr.Jago eller Andreas Englund :blush:

1 Like

Pez - Mirage hadde passet bra inn der. Ligger et par på Finn.
bilde

2 Likes

Hva med denne fra MissMe?
300 dollar pluss frakt, så ender det nok rundt budsjett med innramming.

MissMe er kanskje ikke for alle, men jeg syns det er kult.

6 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.