Ønskes kjøpt: Conor Harrington - Small town tale with a global punch

Hei,

Jeg ser etter dette trykket, vil gjerne høre fra noen som kunne tenke seg å selge - send PM. Bor i Oslo.

Mvh Jon

Vet om en i London til salgs. Litt usikker på pris, men virker som de ligger mellom 11 og 14.000,-. Stemmer det?

Ja, det er noe der omkring jeg har sett for meg. Hvor er det i London du så?

Det var en jeg snakket med ang et annet kunstverk som nevnte at han også skulle selge dette. Kan godt prøve å kontakte han igjen.
Jeg skal kanskje til London om 14 dager, så kunne evt tatt dette med tilbake til deg. Bor i Oslo.

Ja, om du kan det er det helt suverent - og hjelp til transport ville jeg i så fall gjengjelde med både stor takk og betaling!

Den er god.
Skal høre med han. Gir deg en lyd så snart han svarer.

Sett denne? Vet ikke om den er solgt.

1 Like

Såpass!
Det var nor rimeligere enn han jeg pratet med. Jeg kan godt ta opp tråden med han her om du vil @jiiv

Blir jo toll også. Men kan jo skrive lavere verdi. Men da får man jo problemer vis noe blir ødelagt.

Blir ikke toll om jeg tar det med over på flyet…

2 Likes

Takk begge to! Den har jeg faktisk sett, og har sendt ham en melding - men så langt ikke hørt noe. Men hvis du også kan tenke deg å hente denne for meg, OlaNorman, er jo det aller best (men supert om du sjekker med ham du snakker med også, så ser vi)

Jeg har sendt mld til begge to, men foreløpig stille. Er jo litt forskjell på pris her, så blir spennende å se hvem som er villig til å selge til hvilken pris. :wink:
Driver å vurderer flybilletter og slikt nå, men heller mot at jeg tar en tur om under 14 dager.

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.