Ønskes kjøpt Skurktur - CMYK

Ønsker å kjøpe CMYK av Skurktur for maks kr. 2000,-
Rask handel i Oslo-området, men kan også hente i Akershus. Send PM.

Ingen? Kan høyne budet til kr. 2500,-
Gir høyere hvis innrammet selvfølgelig.

Hadde jeg hatt denne ville jeg aldri solgt den for verken 2 eller 2500 :slight_smile: Min gikk for 5.000 for noen måneder siden, å det var flere som ønsket den til den prisen. Så synes ikke det er spesielt rart du ikke har fått noe respons :slight_smile:

Min var innrammet, men ble tatt ut av ramme for salg.

Men lykke til på jakten :slight_smile:

1 Like

Takk for et utrolig verdifullt innspill :smiley:
Fikk kjøpt bildet igår til 3000,- så da gjorde du et godt salg…

1 Like

Eventuelt du et godt kjøp :wink:

3 Likes