Ønsker å kjøpe CMYK av Skurktur for maks kr. 2000,-
Rask handel i Oslo-området, men kan også hente i Akershus. Send PM.
Ingen? Kan høyne budet til kr. 2500,-
Gir høyere hvis innrammet selvfølgelig.
Hadde jeg hatt denne ville jeg aldri solgt den for verken 2 eller 2500
Min gikk for 5.000 for noen måneder siden, å det var flere som ønsket den til den prisen. Så synes ikke det er spesielt rart du ikke har fått noe respons 
Min var innrammet, men ble tatt ut av ramme for salg.
Men lykke til på jakten 
1 Like
Takk for et utrolig verdifullt innspill 
Fikk kjøpt bildet igår til 3000,- så da gjorde du et godt salg…
1 Like
Eventuelt du et godt kjøp 
3 Likes