Har vurdert å kjøpe en av disse en stund, og vurderer nå kanskje å få tak i begge. Bor nordpå, så bør kunne sendes på tube i oppkrav. Satser på handel til en fornuftig pris😀
Har sendt deg en PM!
1 Like
Takk for den Gard!
Da er jeg i mål med jakta mi, og det ble visst kjøp av begge jeg vurderte😉 Var lettere og bedre å få tak i her enn på finn😁
1 Like