Ønskes: Pejac - Linea

Noen som har denne og ønsker å selge? Både innrammet og uinnrammet av interesse. Send PM. :slight_smile:

Vet ikke om denne ble solgt.
Hør med han kanskje :slight_smile:

https://www.finn.no/192259194

1 Like

Den ble nok ikke solgt.
Eieren svarer ikke på Finn annonsen, men har heller lagt den ut til en mye høyere pris i sitt eget «galleri».
Shady as xxxx!

1 Like

Forrige jeg kjenner til som ble solgt gikk for 1500€. Det var et par måneder siden.
Det er fullt mulig å få disse under 20’ NOK

1 Like

Takk for info! Hadde håpet å finne en i Norge. Har prøvd å kontakte nevnte galleri hvor det har vært tilgjengelig tidligere uten å få svar.

Ja det er mange røde flagg ved nevnte «galleri»! Anbefaler alle å holde seg unna.

Jeg ville ikke vært bekymret for å handle i utlandet. Mange her inne som har gode erfaringer med det. Bare spør om du trenger tips og hjelp. :wink:

3 Likes

Nevnte galleri = Galleri Günter. Flere som har dårlige opplevelser der. Styr unna er mitt tips også.

1 Like

Kan dere utdype dette?

Vel jeg har jo skrevet en grunn lenger opp i tråden som jeg mener er grunn nok til å holde seg unna.
I tillegg har jeg fått flere henvendelser på pm etter den tråden hvor andre også har dårlig erfaring.
I hovedtrekk så går det på kommunikasjon eller mangel på det, og avtaler om kjøp som aldri holdes.

Og jeg må si du er ganske useriøs når du er aktiv i tråder på dette forumet, samtidig som det foregår diskusjon rundt deg/ditt «galleri» i andre tråder rett over/under, UTEN å en gang bry deg med en kommentar. SÅ mye skjer det ikke her inne om dagen til at du ikke har «fått med deg tråden».
Dette sier mye om karakter og seriøsiteten av det han kaller «galleri».

Utrolig synd å se slike folk her inne, fordi det sverter bransjen av gallerister. Vi har flere som virkelig gjør en god jobb med å drive seriøse gallerier og samtid er meget gode bidragsytere her inne, og det er dumt om deres bransje blir svertet av useriøse som nevnte person.

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.