Hei, fikk ett bilde levert uten wire for oppheng, noen som har anbefaling hvor dette kan handles?
BGA har det meste
https://www.bgafotobutikk.no/search.php?keyword=oppheng&search=
Nærmeste rammemaker skulle no ha noe liggende:-)
Takk
Smaken er som baken, er vel delt! Jeg personlig liker at dem flukter i toppen, syns verken det er feil om man velger topp eller bunn. Man kan vel også velge i midten så det blir lik avstand til både topp og bunn på ett bilde som er større rett ved?
Veldig kule bilder! Gratulerer!
Ikke nødvendigvis. Avhenger vel litt av hvor stor avstanden mellom bildene er i forhold til resten av veggen de henger på. Å henge opp bildene med linje i underkant er helt opp til deg. Tenker du å ha flere bilder med ulik størrelse på samme vegg kan en linje gjennom senter av bildene også bli veldig bra.
Takk for svar @tagmed og @Inoma : )
Prøvde toppen først som jeg vanligvis gjør, men ble ikke helt enig med meg selv. Tror jeg gjør et forsøk på midten og litt større avstand mellom dem
@Heidi1 Av og til kan du bare droppe flukt øverst eller nederst eller midten…
Til dine: de to virker ulike i stil og uttrykk. Da kan det være smart å gi dem mer luft slik at de lever mer individuelt. Det samme gjelder sentrering: forsøk kanskje å henge hver utfra synshøyde, altså feks å gå ti cm ned fra toppen av selve motivet og heng slik at dette punktet blir i øyehøyde med deg? Det fremhever også ulikhetene i dem.
Takk:)