Oppheng av bilder!

1 Like

Voldsomt mye bra på veggene da :ok_hand::ok_hand:

2 Likes

Hva mener du med «midtlinje» Gard? :roll_eyes::nerd_face::grimacing:

Senter av bildene er på linje :wink:

1 Like

Aha. Skjønner! Takk for oppklaring Tommy.

Enig i dette 100% spesielt om det er stor forskjell i størrelsene ser dette mye ryddigere ut.

Tusen takk @Onkeljohn og @Witchdoctor :pray::slight_smile:

Deler et bilde av et bilde jeg har hengt opp I dag av favorittbyen til samboer og meg. Bilde er tatt av SebastianMzh på Instagram.

3 Likes

Da er nestsiste bilde hengt opp:

3 Likes

Og der var siste bilde for i kveld hengt opp:

Ha en fin kveld alle sammen! :slight_smile:

16 Likes

Da bestemte kona seg å ikke gå for ramme på Love at the Gates fra Mehdi.

Huset har bare gipsvegger og er ekstremt glad i hercules krokene fra Clas Ohlson.

Så jeg regner med at jeg må få på noe ståltråd på rammen eller finnes det andre måter å løse dette på?

PS Gipsplugger med skruer er ikke aktuelt
Har allerede flyttet på bilder og hercules krokene etterlater seg så ingen spor :grimacing:

bilde

Fest to øyeskruer på innsiden av hver side og kjør så to Herculeskroker i veggen. Det blir to hull og det må måles nøyaktig, men da får du den helt inntil veggen.

1 Like

Det tenkte uke dette hode på, ble bare overkompliserte løsninger.

Kjører laser sånn som @anon57870405

Takk :ok_hand:t3:

2 Likes

Du har ufattelig mye flotte verk på veggen!

Jeg sitter selv med en nykjøpt leilighet, tom for bilder på veggene. Stort sett eggehvite vegger, men en kontrastvegg. Og HER er drømmen en Martin Whatson.

Håpet på en Panda, men kom til kort. Nå har jeg sett litt på de ulike The Cycle-versjonene, Figure at the window - og totalt forelsket meg i Whatson og Sniks «What your soul sings»…men den finner jeg ingen steder :wink:

Koser meg I mellomtiden med kunstveggen og alle tingene dere deler! Ville bare si det :grin:

5 Likes

Tusen takk for hyggelige ord og gratulerer med ny leilighet!

Pandaen var jo veldig stilig men sånn er det når mange om beinet. Vil komme med et lite tips og det er å ha tålmodighet og kjøpe det du faktisk liker og ikke bare handle noe som er tilgjengelig. Ikke la deg stresse av selgere og kunstnere. Det vil bare ende med at du ikke blir 100% fornøyd. Denne interessen går mye på egne følelser, smak og subjektive meninger er min erfaring.

Da er det bare å begynne å fylle opp veggene. Slette vegger kan fort bli veldig kjedelig å se på :slight_smile: Det begynner å bli en stund siden jeg så en Collab av Whatson og Snik - What your soul Sings for salg(tror det var i fjor) Har du prøvd å legge ut en ønskes kjøpt annonse her inne? Kanskje du er heldig og får napp :slight_smile:

Lykke til med jakten og del gjerne bilder når du fått nye verk i hus :smiley:

5 Likes

https://www.finn.no/146890303

Denne låg ute i månedsvis uten salg før en hvis amerikaner snappet den med seg og plasserte den i samlingen sin :wink: Så du har nok mulighet å finne det, da er det hovedsakelig tålmodighet som er nøkkelen.
Alternativt kan du frekke deg til med en mail til MW eller SINK og sjekke om de har en liggende som smaler støv, og heller kan komme på din vegg :wink:
Intet våger intet vinner - lykke til :slight_smile:

2 Likes

Hvilken amerikaner?

Takk for innspill, Gooner! Og jeg er absolutt ikke interessert i å kjøpe for å kjøpe. Her skal jeg ha noe jeg virkelig liker :grin:

1 Like

Takk! Kanskje jeg skulle våge :grin::grin:

3 Likes

Når vi henger opp malerier hos kunder med gipsvegg pleier vi å bruke pluggene i linken under. De sitter godt, mulige å ta ut og lager ikke for store merker. Ville ikke begynt med noe vaier, da kan blindrammen slå seg @Desperado

1 Like

Enten Mr. Lavin eller Mr. Michael, usikker på hvem av de, men husker å ha fått tilsendt noen bilder av verket etter turen over.