Oppheng av prints i større rammer - hva bruker dere av plugger

Lurer litt på hva dere bruker av plugger eller oppheng for å henge opp innrammede prints av alle størrelser på gipsvegg.

Jeg liker disse bra, de kan tas lett ut igjen med en tang uten å lage for store merker på veggen. 39kr på Jernia

2 Likes

Bruker samme, kjører de dobbelt opp og - selv om det sikkert ikke er nødvendig. Lager lite merker i etterkant, anbefales!

Denne. Helt genial! Tåler 25 kg og etterlater kun knappenålstort hull i veggen:) http://m.clasohlson.com/no/Herkules-gipskrok/31-4620

3 Likes

Da tror jeg kanskje at jeg må gå til innkjøp av noen slike dersom det er slik at ingenting ramler ned. Pr nå har jeg brukt plugger som utvider seg bak gipsplaten…men det blir jo så sinnsykt stygt, og har ikke lyst til å sparkle og male hele tiden:)

2 Likes

Enig at disse krokene er geniale

1 Like

Jeg er ingeniør, foretrekker at ting er massivt og fast, kjører mollyplugger hver gang, dog jeg har gjerne flere over og under hverandre etter forskjellige bilder… alt skjules bak uansett.

Mulig det er noe feil med enten meg eller veggene mine, men disse her får jeg ikke til å sitte fast hos meg.

Ja det er deg… Neida vet ikke helt, har vanlig gipsvegger hjemme hos meg og de er helt strålende