Papprør/Tuber i Stavanger

Hei

Er det noen i Stavanger området som har noen tuber liggende som jeg kunne fått til Eco Moyo Auction?

Flere kunstnere som har sendt meg flere verk i ett rør, så kunne trengt noen flere…

2 Likes

Ja, har flere liggende du kan få.

Nydelig :slight_smile: Får se om flere melder seg, så skal jeg ta en kjøretur å hente alle samtidig. Jeg kontakter deg på PM! Takk!!

send pm. tror jeg har noen liggende.

Har noen liggende selv, hvor mange trenger du?

Har også noen.

Så bra! Så langt trenger jeg 30-40 stk, men kan fort bli mer.

Flott! Jeg sender dere PM…

Kontakt rammemakerne, de har ofte inne fra kunder som de bare kaster

Det har jeg også gjort, men kom ikke i mål med antallet. Uansett, takk for tips :slight_smile:

Har også en del liggende…

Jeg har nå fått tak i rundt 50 rør, så tror jeg klarer meg enn så lenge. Men takk for tilbudet å takk til dere som har kommet med rør til meg :slight_smile:

@Zen, jeg tar kontakt om det skulle vise seg at jeg trenger flere :slight_smile:

2 Likes

Hei! Jeg blåser liv i denne tråden igjen. Om noen har noen bra/solide rør liggende som de kan gi fra seg i Stavanger området, hadde jeg satt veldig stor pris på det :slight_smile:

Neste runde Eco Moyo Auction er ikke veldig langt unna :smiley:

3 Likes

Har litt liggende, hjemme imorgen formiddag ?

1 Like

@Hamrefranz har du enda noen rør liggende? :blush:

Jeg har muligens også noen liggende :blush:

1 Like

Rammemakere

1 Like

Du er gode @Calizto! Bra initiativ!
Hadde en god opprydding, men har nok en 6-8 stk. igjen du kan få. Kommer hjem i slutten av februar og kan gi deg en lyd da. Evt. så kan jeg få de satt frem så er det bare å hente de.

1 Like

Jeg kommer hjem 4.Mars så vi kan ta det når vi begge er hjemme igjen👍🏻

Vi snakkes da