Påskeutstilling i Stavern

Påskeutstilling i Stavern .


Atelierforberg på Fredriksvern Verft holder oppe 12-18 alle helligdager.
Streetart og silketrykk.

2 Likes

I anledning påskemiddag er jeg faktisk i område. Kommer til å ta en tur innom! :slight_smile:

1 Like

:sunglasses:

Veldig bra utstilling og Forberg hadde laget en del spennende trykk. Favoritten var nok det store maleriet av havet. Mektig maleri.

Jeg besøkte Stavern for første gang i desember. Lite visste jeg hvor mye kunst betyr for den byen. Så kan anbefale kunstveggen å ta seg en tur. Er jo galleri omtrent over alt der og mye spennende verk.

For min del blir det mange turer fremover.

@Jidokwan hva er din kobling til denne utstillingen?

1 Like

Jeg er en av kunstnerne som har hatt atelier og utstilling på Fredriksvern verft fra starten, 14 år, for min del. Jeg har også vært aktivt med for å tilrettelegge for eksterne utstillere gjennom mange år.
Årets utstilling er den best besøkte hittil, 35000 har opplevt mangfoldet av kunst denne påsken.
Viser her mitt mest populære bilde denne gang, og er noen i området er det fortsatt åpent imorgen 12-18.velkommen innom!
Resten av året 12-16 på Søndager, jeg pleier å stå med silketrykk demonstrasjon i åpningstiden.

8 Likes

Det bilde het Skywalker gjorde det ikke? :slight_smile:

Så du er Forberg i egen person? Jeg synes det virker til at dere har fått til noe stort i Stavern. For meg var det utrolig moro å gå fra galleri til galleri. Og det var veldig flotte atelier i steinbrakka. Det var utrolig mange mennesker der. Tanken var å slå av noen ord i Atelier Forberg, men det var så travelt der inne at jeg fant ut at den praten får jeg heller spare til en litt roligere dag. :slight_smile:

Var en herlig atmosfære i Stavern. Så det skal bli kjekt å tilbringe mer tid der fremover. Og jeg så flere trykk som appellerte til meg. Bl.a. Fleksnes og James Hetfield. Både jeg og damen måtte smile litt når vi så Forberg også hadde en egen tolkning pipesmoking fisherman. Tror flere her på kunstveggen hadde likt å se den. :slight_smile:

2 Likes

Ja det var litt travelt, får bare pratet med noen.
Litt lettere ellers, sommeren holder jeg oppe hver dag :slightly_smiling_face:
Velkommen tilbake
Jan Olav

1 Like