Paul Insect

Får mer og mer sansen for Paul Insect…
Har en utstilling nu og det ryktes om studies til 200£ in person og at han er en del av “Miss bugs”… #pow

Preview for showet ‘its only a dream’








5 Likes

Enig, Paul Insect er fet. Vet du hvilket prisnivå kanvasene hans ligger på?

Canvas: 15-30.000 dollar.

Prints: 500-750 dollar, cirka.

Jeg vet fordi jeg mailet og spurte :slight_smile:

3 Likes

…og så er det noen som kjøper Broslo til samme prisen. Just sayin’.

2 Likes

Haha, safe knowledge da :slight_smile:

1 Like

En av mine favoritter. Skulle gjerne ha fått sett utstillingen. Noen som var så heldig?

Nope, bare på Insta… Men jeg kjøpte to trykk fra galleriet :smiley:

2 Likes

Liker godt den nyere stilen hans!
Men skal si prisen har gått opp. Er vell 3gangeren mot fjoråret.

Helt enig, liker den nye stilen! Synes alle 3 versjonene ser bra ut…men som du sier, er en stiv pris… Noen som kommer til å gå for disse?

Ref diskusjonen på forumet her for tiden - hvordan vil folk klassifisere disse? Er det gatekunst, urban kunst eller samtidskunst?

3 Likes

Det nye trykket hans (“The Ultimate Journey - Gold” og edition of 70) slippes kl 18:00 den 16. mai. 1132 EUR + frakt til Norge…

Slipp idag ja! Synes disse ser fantastisk ut, virkelig bra. Kommer til å gå for. Ble først også overrasket over pris mtp hans tidl priser, men når man får ting litt i perspektiv og sammenligner med andre kunstnere er disse billige mener jeg:

Stor kunstner, økende popularitet, nye stilen virker ettertraktet. Disse er store, bra motiv, fargerike med masse detaljer og virker til å ha høy kvalitet. Lavt opplag.

2 Likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Prisen reflekterer opplaget og bruken av glaze, glitter and diamond dust…
Kan ofre mye for å få en sånn en i samlingen :man_farmer::woman_farmer:

Fant tilbake til denne gamle tråden. Jeg har de siste åra blitt veldig glad i Paul Insect! Noen andre her som samler på han?

Legger også ved et nytt fint intervju.

4 Likes

Er kanskje å ta hardt i å si jeg samler på ham, men har sikret meg hans (kanskje mest) ikoniske verk;
Clockwork Britain.
AP #2/4, Gold version.
Fra 2012.

En no-brainer da jeg fikk muligheten fra en annen samler i UK for noen år siden.
Verket har fått sin fortjente veggplass.

12 Likes

Målet er å få opp denne på veggen i løpet av 2022:

Tar gjerne i mot forslag på innramming :slight_smile:

15 Likes

Helt magisk! Når fikk du levert? Venter enda min, forhåpentligvis uka her… :slight_smile:

2 Likes

Fikk min forrige tirsdag :slight_smile:

1 Like

:slight_smile:

4 Likes

Råkult format og ikke minst et av de beste Pins imo.
Mitt er i følge FedEx forsinket grunnet “Driftstørning” (svensk)…
Kommer når den kommer - herlig pakking av Avant Arte, alltid flatt og godt beskyttet :slight_smile:

4 Likes