Paypal gebyrer

Og sellers protection. De to går hånd i hånd :blush:

Så bra. Må lese meg opp på den :+1:t3:

PayPal generelt :-1:t2:

Kan fortelle dere at eg ved salg (meg som selger) har blitt fucket av kjøper (men Paypal tok hans side umiddelbart, selv om eg hadde beviser for hans “løgn/historie”).

Kan også bekrefte at PayPal ved kjøp (hvor eg var kjøper) tok selges side på noe solgt via eBay. I denne saken fikk eg presentert (etter å ha måtte snakke meg gjennom en barriere hos PayPal før de innrømmet saksbehandlingsfeil) håndfaste bevis på at eg snakket sant og selger usant, men denne saken ble også avslått ovenfor meg.
Dette er historier som er opplevd og ikke noe eg eg er blitt fortalt, så deres “forsikring” er ikke verdt mye i mine tilfeller med dem.

Les dere opp på Transferwise / Revolut, bruk disse og gjør handler med folk dere stoler på ønsker å gjennomføre. Da sparer dere mye tid, penger og unngår å støtte paypals eldgamle og lite transparente system som tilhører internet på 90-tallet (ikke 2020).

God helg.

2 Likes

Takk for erfaringer rundt paypal, har ikke opplevd problemer med kjøp/salg selv så har ikke egne erfaringer med bruk av forsikringen de skriver om.

Transferwire er helt nytt for meg, men skal sjekke det ut😊