Pejac Forest Mini

Noen som har et Pejac - ‘A Forest’ MINI som de ønsker å selge?

Hvis ikke har ebay masse.

Har selv tenkt å kjøpe en av disse, men jeg ser at de på ebay er både med og uten nummerering som får meg til tvile litt om alle faktisk er ekte. Eller var det slik i det lotteriet?

Det tror jeg ikke er helt riktig. Mitt Forest-miniprint er unummerert (og jeg vant i lotteriet, så vi kan være ganske trygge på at det er ekte.) Hvis jeg husker riktig så slapp de opp for de nummererte og spedde på med unummererte.

Dette er korrekt, beklager min forrige post, litt for kjap på labben der.

1 Like

Jeg har et par A Forest miniprint (nummererte fra åpningsdagen i Paris) som jeg lar gå for 400 + shipping. Topp tilstand. Send DM on noen er interesserte.

Hva er målene på denne?

Måtte gå og måle: 21 x 14.5 cm.

1 Like

Jepp - disse er/skal være A5 (21 x 14.8 cm)

1 Like

Da har jeg fått tak i en. Tråden kan dermed lukkes.

Hvis det er noen andre som er på jakt, så kan jeg informere om at det er et par stykker som har de tilgjengelig.

Kommer til å bli perfekt ved siden av h2o mini’en!

God helg!

3 Likes

Jeg er intressert i en! Hvem snakker jeg med? :slight_smile:

Regner med at et par av dem Har sett meldingen din og tar kontakt :slight_smile:

Er også interessert om det er fler som har en til salgs. Ta gjerne kontakt!

Ikke ennå! Men det er bare å ta kontakt :slight_smile:

Ønsker også et eksemplar av dette. Send PM hvis du har et til salgs…

Søker denne for en venn.
Si ifra om du har en tilgjengelig :slight_smile:

Ønsker også et eksemplar av dette, pris blir vi alltid enige om :slight_smile: Send meg en pm om du har et tilgjengelig, skulle helst hatt dette før 29 Februar.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.