Pejac - gold mine project

Dette blir spennende! Fasinerende arbeidskapasitet og han sliter med å gå tom for nye ideer

2 Likes

Oh lord… Spennende prosjekt.

https://www.instagram.com/p/BwmIZOsCYY0/

4 Likes

Jeg er ikke verdens største fan av trykkene eller lerretene til Pejac, men på “gateplan” lager han utrolig mye kul kunst med nye vrier. Skrik-varianten han lagde i Stavanger f.eks. er utrolig kult gjennomført.

Drift-1-copy-700x400-1441750746

5 Likes

Fatter ikke at det er mulig å ikke være fan av trykkene til Pejac. De er helt fantastiske. Orginalene syns jeg selv også spriker litt i kvalitet ut fra det jeg har sett på bilder, men gleder meg til å se en live snart.

1 Like

Synes de ofte er for dystre og kjedelige. Lite farger er jo bare forbokstaven. Hver sin smak, og jeg skjønner at folk liker det.

1 Like

Må si meg enig Ulrik.
Det er noe med det å hele tiden skulle bli minnet på alle skadene vi som mennesker gjør på miljøet. Hadde ikke kunne hatt mye av Pejac på veggene uten at det hadde blitt veldig dystert.
Men det er nå et par av motivene som ikke trenger å bli for triste. F eks Meadow med mindre man er vegetarianer. :wink:

Det er iallefall mange som behøver å minnes på menneskehistoriens største utfordring!
Liker kunstnere som har et ordentlig budskap og en sak de brenner for :slight_smile:

5 Likes

Budskap er helt klart viktig, og at kunstnere brenner for noe annet enn penger er helt prima :+1:
(Selv om jeg kanskje var en som ble skuffet over love letter cash grab tensensen Pejac plutselig fikk, men det er en annen diskusjon som er tatt før)

1 Like

Velvel, blir nå spennende å se hva han har laget. Deilig å se at man slipper unna noen på neste slipp. Kanskje dere orker å prøve for meg?

1 Like

Må være lov å ikke like noe :slight_smile: Er selv en stor fan av mr Pejac og synes de dystre budskapene hører godt hjemme i heimen som en påminnelse på hvor vi er på vei. Men som sagt, andre må få lov å mene det er søppel om så. :smiley:

Langt fra søppel, bare ikke en favoritt!

5 Likes
1 Like