Jeg vurderer å selge mitt print av Pejac, The Boss.
Ta gjerne kontakt med meg direkte her på Kunstveggen dersom dette er interessant for noen.
Kan være greit å skrive litt mer info. Er det rammet inn? Tilstand? Hvordan er det lagret evt? Pris, hvor ert befinner seg osv osv. kommer langt med litt innsats
Kunstverk: The Boss
Kunstner: Pejac
Opplag: Nr 25 av 40, kun laget i 40 eksemplarer!
Bildet ble kjøpt av meg på utstillingen APNEA i Berlin i November 2021.
COA sertifikat medfølger.
År: 2021
Dimensjoner: 106 x 77 cm (41.73 x 30.31 inch)
Medium: Single-coloured hand-pulled photopolymer. Korean Kozo Paper on Zerkall Artrag Handmade Paper 300gsm. Signed and numbered by the artist.
Innrammet: Nei
Inkludert: Pejac The Boss hovedprintet og sertifikat.
Ta kontakt med meg direkte her på Kunstveggen dersom dette er av interesse. Jeg har ikke satt noe pris på verket idag og er villige til å lytte til bud.
Hvorfor har du laget ny bruker Jørgen (@Freddy)? Du har jo laget annonse på denne tidligere her.
Det er min partner sin konto. Vi eier verket sammen og vurderer nå og selge verket dersom vi får riktig pris!
Er dette ok av en moderator?
Må være lov å stille spørsmål ved hvorfor en person lager flere kontoer for å selge samme verk? I tillegg så kommer han jo med en løgn, som ble gjennomskuet ganske lett. Ble dette for mye for deg snøfnugg? Alle blir jo krenket i 2024. Litt komisk🤷♂️
Er du virkelig alvorlig nå!?
Er dette svaret en moderator skal komme med??
Og btw…så klarer ikke en narsissistisk trøndersodd å drive hersketeknikk med meg
Det du driver med her er direkte mobbing og er veldig nedlatende av en moderator overfor en annen bruker, spesielt siden du velger å rakke ned på meg foran andre personer på en tråd som er tilgjengelig for samtlige medlemmer av Kunstveggen. Det er ingen løgn herfra. Vi er to personer som eier dette verket 50/50 sammen, og min partner har glemt passordet til sin bruker her på Kunstveggen. Jeg skrev jeg ikke husker passordet, og det stemmer da vi begge hadde tilgang og brukte den brukeren sammen tidligere. Derfor opprettet jeg en bruker og la ut en ny post med det samme verket for å lufte interessen rundt verket. Siden vi begge eier verket i fellesskap ser jeg ingen problemer med at jeg la ut en ny post om det samme verket!
Det er ikke så vanskelig å lage nytt passord, slik at man slipper å lage ny bruker.
Siden @Freddy var pålogget nylig, så har dere sikkert funnet av det.
Det var antakelig @Tage sitt poeng - selv om det med fordel kunne blitt pakket ut annerledes.
Jeg setter veldig pris på at moderatorene er skeptiske og beskytter forumet for ulumskheter. Så ja - det er veldig innenfor.
Funny tråd… ikke den beste salgstråden kanskje for @Freddy og @jonsok men…
Husk at du ikke blander roller @Tage , du er moderator, ikke snut de aller fleste med eventuelt samme spm som deg ville nok spurt om det samme, men da på pm…
Mye voksne mennesker her
@Tage og resten la oss holde oss til en saklig tone.
@jonsok @Freddy Det virker selvsagt rart å legge ut samme verk fra flere ulike brukere samt at det blir uklart for en kjøper om de skal kjøpe et verk fra 1 eller 2 personer. Hvis du/dere har glemt passordet er det bare å bruke «glemt passord-funksjonen» på forumet eller sende oss en e-post på post@kunstveggen.no og så hjelper vi dere.
Til alle: La oss holde en voksen og saklig tone på forumet. Skal du selge et såpass dyrt verk er det greit å være tydelig på hvem som er den faktiske selgeren, gi detaljert info og prisantydning for å gjøre transaksjonen smooth for alle parter.
Det kan være greit med lokasjon og.
(er dessverre ikke aktuelt for min del nå, men er alltid spennende å følge med på trenden).