Pejac - sepukku

Av ren nysgjerrighet (og drømme), hva må
man ut med for en forrest?

Svarer deg på pm😊

Normalt med alle bølgene i papiret?

3 Likes

Det er normalt, ganske “unormalt” med symmetrien i bølgene vil jeg heller si, trykket her er usedvanlig bra👍

2 Likes

Klassisk for disse med bølger, ja.

Om det derimot er helt flatt, ville eg vert skeptiske mtp at trykket er “gjort noe med” i form av resturering e.l.

3 Likes

Blir borte når den blir rammet inn selvsagt, ref denne som jeg også har:

13 Likes

Ettersom det har vært stor interesse for denne foresten så skal jeg legge til at MW Dancer hf sort bakgrunn kan være interessant i en handel dersom jeg lar den gå uten en sepukku i bytte👍🏻

3 Likes

Her er det aktuelle trykket screenshotet fra pejacs Instagram🔥

Redigert: Trykket er ikke kjøpt fra Pejac selv, det ble repostet fra selgers insta på hans back in the day.

4 Likes

Da ser det ut til at jeg har klart få tak i en.
Selger hadde forest fra før og denne foresten er da altså til salgs😊 henvendelse på pm.

4 Likes

Da er en stk sepukku på vei over dammen og jakten er over for denne gang! :fire::fire: og FORR en jakt det har vært! Internett har blitt runda mange ganger siste halvår, hva som er på bånn der nede vil dere ikke vite. Det er i alle fall ikke en sepukku, selv om det er penetrering involvert. I denne jakten har det vært søvnløse netter og tårevåte meldinger til gallerier og samlere verden rundt, selv Pejac har måttet tåle, og forholde seg til, en grinende voksen mann. Det har kostet mye verdighet på veien. Min opplevelse er at sepukku er særdeles vanskelig å få fatt i, denne enhjørningen sitter stort sett på hender nå som har måttet gjøre denne jakten jeg selv har vært gjennom. Alt fra israelske russiskspråklige svømmebassengselgere fra Brooklyn til nyrike fotballspillere i Frankrike. Men nå er alt dette glemt, TLC er på vei i en crate laget av myrra. Takk for all interesse og hjelp på veien til dere som vet hvem, husk at jeg har en forest for mye som skal selges!
For nå gjenstår bare å si:

ADMIN: DENNE TRÅDEN KAN LUKKES!!!

YYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSS!!!

25 Likes