Pejac - sepukku

Pejac sepukku ønskes kjøpt!

Send meg pm så finner vi nok ut av det😊

2 Likes

1 Like

Av nysgjerrighet så hadde det vært morsomt å vite hvor mange det finnes av denne her i landet? Send meg gjerne en pm med håndsopprekning om du er en heldig eier av dette😊 (Bud kan komme i retur om du vil eller ei)

Stille i fjøset… Hører Crickets…
Ingen???

Ligger en på ebay men muligens priset litt høyt.
Den forrige som ble solgt på ebay gikk for 50K

4 Likes

Vel… Den som “gikk” for 50k var det jeg som “kjøpte” av den samme idioten i Brooklyn som selger nå. Jeg var frem og tilbake med han i 3mnd før jeg tok han i å mest sannsynlig være en fake profil. Skrev blandt annet med han på kyrillisk til og med. Handelen var i boks trodde jeg men han nektet å levere bildet til en rammemaker i NY for å verifisere verket. Til advarsel for andre - vær forsiktige med bullbuy888 på ebay.

4 Likes

4 Likes

Ja, viktig å være forsiktig, mange luringer der ute.

Sånn prismessig så tenker jeg at du er omtrent på rett sted (50k+/-), gitt at selgeren har gjort det han skal - altså beholde all dokumentasjon han fikk fra Pejac i utgangspunktet. Å kreve premium uten dokumentasjon gir meg Pushwagner wibber a la Finn. Der mange krever summer på 50-100-150K men ikke har papirer på noe som helst, kun vandrerhistorier fra tanta i lofoten.

4 Likes

Sporer opp eiere på EB, men der er det jammen ikke lett å få svar av folk, er det frekt å spørre høflig eiere uten salgsannonse om salg - sånn internasjonalt- eller? Kan være at jeg har en noob profil og men. Andre med opplevelser at man ikke får folk i tale?

Det er vel bare å anerkjenne smaken til eieren. Men det er ikke alle som er like høflige om de vet de ikke vil selge…

2 Likes

Jeg har selv blitt offer for mye meldinger på instagram av folk som spør om jeg vil selge noe jeg har lagt ut. Tar det ikke ille opp!

2 Likes

Kan jo se sist innlogging på de, er jo vanlig å lese innboksen sin når man logger på, flere har vært innlogget etter jeg har sendt de hyggelige forespørsler, men nei gitt😀 har hatt mange artige jakter på bilder, men denne her har vist seg å være vrien så langt!

1 Like

Holy… fikk svar nå fra the man himself🙊 nå blir det lite søvn fremover🤣

4 Likes

Det skjer meg av og til og. Jeg syns det er innafor å spørre, men jeg syns ikke man kan forvente svar.

1 Like

The man himself? Snakker vi Pejac nå? Jeg prøvde å gå via galleriet men fikk et hyggelig svar tilbake om at denne Sepukku var vrien å få fatt i… De skulle gi en lyd om den dukket opp. Har prøvd å skaffe denne her i mange år :smiley:

2 Likes

At du har jakta denne i flere år har jeg fått med meg ja​:rofl::rofl: ja faktisk, jeg fikk svar av Pejac selv, ikke med noe konkret mulighet for handel, men et hyggelig svar på et par tårevåte meldinger jeg har sendt han på insta​:sweat_smile::sweat_smile: han ba meg sende mail til studioet hans også, så skulle de gi meg et skikkelig svar en dag de får tid. I min verden så er det progress som det heter på englandskt, syntes det var litt artig at han svarte, og at han gjorde det akkurat i går. Mulig det ikke kommer noe ut av det, men krysser fingre​:crossed_fingers:

4 Likes

Prøver en siste gang!


Bill Mrk «Kjeltring»

Han stinker laaang vei :grimacing:

3 Likes

I know… han stinker kjeltring så det holder men samtidig har jeg klart spore opp fyren på uaa også, samlingen i seg selv er “legit”… i tillegg så prøvde jeg på et tidlig tidspunkt å betale fyren også, da stoppa HAN overførselen og ba meg vente litt fordi han hadde corona? Hadde det vært con så skulle man jo tro at han hadde tatt imot pengene? Vet ikke… blir siste forsøket! :laughing:

2 Likes

Om det kan lokke frem noen så har jeg skaffet en mint condition a forest Hf e.e x/25 som kan benyttes som valuta I en handel.

3 Likes