Gratulerer!
2300 var ikke så langt borte fra 2500 gitt
Gratulerer til alle som traff! Gøy å se at pejacsamlere som har flere Pejac fra før har fått utvidet samlingen sin!
10 av postkorta blir handfinished også. Dere får ha lykke til godtfolk
0,004347826086957 sjanse
Ja regner ikke med at flaksen slår inn her… men gjør den… da kan jeg bytte et sånt kort med trykket
Ser at Pejac har donert til eco moyo auksjonen. Blir spennende å se hva det er:)
Ser jeg har fått en Mail fra UPS om at det er en pakke på vei fra Barcelona👀
Samme her
+1
Hva er på vei fra Barca? Postkorta? Ikke fått mail her
regner med det
Ja fulgte med på den og må si jeg ble litt overrasket over Heavy seas.
Den ligger på eBay til 6000£ «Open for offers».
Men ikke første gang noen lar seg rive med på auksjon.
Det er jo ca dobbel pris på Tate fremfor eBay, så jeg vil påstå noen gikk på en solid smell!
Njaaa… folk betaler heller markedspris på en auksjon + fee fremfor risiko for svindel/forskuddsbetaling på ebay
Samtidig ser vi Pejac får en del oppmerksomhet med utstillinger etc. At prisene for tiden ligger over 60k overrasker ikke meg.
(Jeg eier to trykk… så er absolutt ikke nøytral… ja for ordens skyld bør vel det nevnes).
Ligger en BW Trolleys (usignert) men med pc på ebay nå til helt ok pris. Blir ikke solgt, selv er det høyt på lista av hva jeg kunne tenkt meg, men helt uaktuelt å kjøpe den på ebay.
Ikke enig når det er snakk om dobbel pris.
EBay selgeren ser ut til å ha meget god rating også.
Men det har vært mange dodgy salg på Tate tidligere så kan fort være at dette også er noe snusk.
Er det den wound’en du tenker på på ebay? Ikke heavy sea, for den finner ikke jeg i alle fall?
Forøvrig vil du ha en wound billig så er det vel ikke noe å lure på da vel? Hvis du mener selger er til å stole på så får du den sikkert for 50’, stått lenge den der. Kjør på
Sketchy salg på Tate er nok en påstand du bør backe opp med dokumentasjon før du hiver ut a deg, men det har du vel? Eller?