Pejac (Spania) Tråden

Raskt nok @Shagga_Son_of_Dolf ? :rofl:

14 Likes

Når henger’n over Glomma,@Fingercut ? :ocean::milky_way:

2 Likes

Kanskje over Særpefossen? :rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Seppuku print gikk for 150k på en auksjon nylig?

2 Likes

Ja, meget tydelig at vi er midt i en resesjon.

2 Likes
4 Likes

Hadde ikke 2xpizza mozzarella’en blitt halvparten så stor og dobbelt så dyr ila de siste par mnd så skulle jeg klina tell!!

1 Like

Ny her inne, men leste hele denne tråden i natt og er nå frelst! Noen som fortsatt har kort fra lotteri de vil selge? Isåfall er jeg veldig interessert!:smile:

7 Likes

Sender deg en PM :slight_smile: Velkommen til forumet!

2 Likes

Hurra! :smile:
Tusen takk til @Alinoe og @Mork for fantastisk velkomst til Kunstveggen! Første Pejac i hus, tror neimen ikke det blir siste :sweat_smile:

20 Likes

Har det nye Pejac New Wave (regular edition of 60 - handfinished) trykket til salgs til en god pris for folk her på veggen om noen er interesserte. Selges pga nye prosjekter. Lar det gå for 100K NOK. Rop ut om noen er interessert. Sendes i original kasse.

4 Likes

Hva er fornuftig markedspris for postkortene Ahab, Forest og H2O for tiden? Og om en selger utenlands, er det omvendt toll på det?.. spør for en venn

1 Like

Selger du noe ut av landet betaler ikke du noe på det, men mottaker betaler sine importavgifter avhengig av landet.

1 Like

Heidundrandes forventning til denne!

Jeg sitter med et nydelig sett med Yin Yang, fremdeles i orginal kasse, men sliter med WAF-faktoren… hun mener vi har ‘nok’ av Pejac med det ene vi allerede har hengende… Søker derfor etter en hyggelig sjel som hadde vært villig til å diskutere et bytte mot Meadow (lettere å få opp et nydelig bilde vs to!!)…

Holder til i Sandnes.

1 Like

Ganske sikkert mange som søker den byttehandelen :sweat_smile:

1 Like

Gi meg en lyd om du kunne være interessert i å selge disse… Jeg er i Stavanger, og søker min første Pejac :smiley:

Hei,

Hvor mange postkort finnes det?
Hvor mye går de for sånn ca pr stk?

Dette er vel de som finnes (pr idag) + New Wave.

prisen varierer… fra rundt 200 (?) for det siste (New Wave) til 2-4k for de eldste (Ahab)… alt etter kvalitet og etterspørsel.

Ahab er vel første versjon av Postcard releaset og kom kun i 5-700 eksemplarer (google dette for å få eksakt nummer). Deretter er det vel H2O og Forest. Boss, So Far So Close og New Wave.

Guestimat av priser basert på egenerfaring og kvalitet (prisene er dessverre inkludert moms og dyr valuta)
H2O, pris 1000-1500,- dette og Forest finner man relativt ofte på ebay
A Forest - 2000-2500
Ahab 3000-4000

1 Like