Tror dette symboliserer at verden ikke går i rett vei i forhold til og ta vare på jordkloden vår og dermed er ønske om og skru tiden tilbake fremfor og fortsette og radbrekke naturen …..Tror jeg da ![]()
Noen som ikke var fornøyd med sitt nyeste kjøp: Pejac - SELF-DEFENCE 7am Kan sendes! | FINN-torget
Hva var kost på disse egentlig?
Er omtrent kost den er lagt ut til ser det ut som…
Får se da om hen holder ARR’n som er på disse ![]()
Hva mener du de skal gjøre da? Eneste straffen jeg kan se for meg de klarer å gjennomføre er å hindre vedkommende fra å kjøpe fra AA igjen. Skjønner at man er lite keen på å måtte betale depositumet som var på denne om man fant ut at denne ikke var noe etter at lotteriet var over. Da hadde nok jeg også heller gått all inn og forsøkt å selge den til kost![]()
3000 euro.
Gratulerer! 10am er min favoritt, og denne ser dødsbra ut! Flott innramming og!
Noen som vet om det er greit å oppbevare trykket i boksen fra AA i en periode? Sammenlignet med å flytte det over til en kunstmappe.
Fikk min i dag. Litt usikker på hva jeg egentlig syntes om trykket. Fint på avstand men ganske trist når du ser på det nærme. Like Hope bedre uten at jeg klarer helt forklare hvorfor.
Hva som gjør det trist closeup?
Er i forhandlinger om å kjøpe en
Smaken er vell litt som baken , noen liker moren andre dattera . For meg ble det en positiv overraskelse og bedre i real Life enn på nettet . Synes ofte at det som er flottest på avstand blir litt mer utydelig på nært hold , mann får skjelden i pose og sekk ! Dette ble kanskje ikke svar på hva du spurte om men finnes nok lmange meninger om dette trykket både av det posetive slaget og de som ikke er like fornøyd og som liker et annet bedre
Bra svar!
![]()
Litt vanskelig å forklare annet enn følelsen av at det var skuffende da jeg fikk der og pakket det opp. Men har satt det opp og satser på at det vokser på meg med tiden.