Pejac veldedighetsauksjon uten minstepris!

Pejac
New Wave
20x20
Ukjent
Sendes
0,-
Fredag 10.3.23 kl 22.30

Hei alle sammen!

Jeg kjøpte en batch på 50 Pejac new wave lottery tickets. Nå tenkte jeg å gi litt tilbake i disse tøffe tider.

Postkortene kommer i pakker a’ 5 stk pr eske fra Fedex. Auksjonerer derfor ut 6 av disse eskene UÅPNET! :facepunch: Som mange av dere vet så har Pejac også denne gangen sendt ut tilfeldige Hand finished kort, hvem vet, kanskje ett eller flere befinner seg i disse pakkene??? :speak_no_evil:

Denne auksjonen uten minstepris her på KV gjelder for 1 uåpnet pakke med 5 kort og hele salgsummen vil uavkortet bli gitt til Stiftelsen sykehusbarn. De gjør uvurderlig og prisverdig arbeid for barn som ikke har det greit. Blandt annet sykehusklovner. :clown_face:

Øvrige auksjoner vil bli holdt på Fans of Pejac siden på Facebook samt på min instagram:

@fingercut.artcollection

Tar gjerne imot forslag til veldedige formål! Det er neimen ikke lett å velge! :exploding_head:

Lykke til folkens! Hadde vært utrolig kult om det var et HF kort i akkurat denne batchen! :star_struck:

33 Likes

1000kr

6 Likes

Herlig @Spray :clap::clap::clap::heart:

3 Likes

Like stor fan av sykehus -klovnene og deres arbeid, som av Pejac sitt :relaxed: 1200kr

4 Likes

Flott initiativ @Fingercut! 1500 kr.

4 Likes

Takk for bud! Den jobben de gjør fatter jeg ikke at de klarer engang. Hadde dehydrert første dagen… :pray:

1 Like

Takk for det, og takk for bud! :star_struck::pray::clown_face::clown_face:

1 Like

Da slenger jeg meg med på 1700 :blue_heart:

2 Likes

Morro! Takk for bud :clown_face::clap:

1 Like

Bare noen timer igjen folkens! :clown_face::clown_face:

1800 :slight_smile:

2 Likes

Flott gjort dette​:clap:t3::clap:t3:
1900

2 Likes

Konge! :heart::pray:

Wohey! Fantastisk! :pray::heart:

2200kr

3 Likes

Herlig! :pray::heart: Godt å se at KV renner jo over a bra folk! :clap::clap::clap::clap:

1 Like

Jeg kan vippse deg et beløp du kan ta med til donasjonen:)

7 Likes

Bøyer meg i støvet :clap::clap::clap: veldig generøst av deg og selvsagt ja takk! :heart::pray:

5 Likes

GRATULERER @TRPR ! Du vant!

Takk til alle som ga bud, dere imponerer! :heart::clap:

Edit: Da blir det er flott bidrag på 2200,- kr til stiftelsen sykehusbarn + @Johnny 's allerede vippsede generøse ekstrabidrag, legg merke til det folkens - det var en uoppfordret handling av godhet som skjedde der. Sjeldnere enn stjerneskudd og viktig å få det med seg når det skjer. Takk @Johnny , og takk til @TRPR , la oss håpe det ligger et hf kort der!

17 Likes

Tusen takk @OeppaB for enda et generøst ekstra bidrag! :heart: helt konge! :clap::clap::clap::clap::clap::clap:

5 Likes