Pez med slipp i dag

PEZ - Twin Pix deckled edged 21 Colour Screen Print,

85 X 70 cm, Edition Of 125 at £125

PEZ - Gold Variant Twin Pix or As Above,

Edition of 25 at £195

Available Today at 3 PM UK TIME - http://www.classicnouveau.com/artist/pez-pierre-yves-riveau

Har tenkt til å prøve meg på dette slippet. Er det slik at når klokken blir 4 så er det mulighet til å trykke “kjøp” eller er det noen hemmelige triks jeg må vite, alle prater om F5 her, men skjønner ikke helt hvilken sammenheng man skal oppdatere siden. Er det for å oppdatere akkurat når kjøpsknappen kommer opp? Mitt andre slipp, men første jeg var med på var lotteri, så dette er helt nytt for meg:)

Hei,

F5 oppdaterer siden ja. Når klokken blir 16 gjelder det å refreshe siden (f5) så fort som mulig. Plutselig dukker add to bascet eller lignende opp og du kan legge trykket til. Lykke til!

2 Likes

Spennende, da får man gjøre et forsøk:)

Problemet er at du ikke vet når kjøpsknappen dukker opp. Derfor må du trykke F5 som refresher siden (laster siden inn på nytt). På noen slipp går det så raskt at det er snakk om sekunder. Tviler dog litt på at det går så fort for denne.

Det var jo fort gjort, trykket kjøp i samme sekund som knappen dukket opp, da var det tomt gitt! Får prøve om 10 min igjen da!

Prøv igjen ja, kan fort fungere.

1 Like

Så feil kan jeg ta!

Fikk begge versjonene i handlekurven men så mistet jeg plutselig den ene fra kurven, og nå får jeg ikke betalt, står at den er utsolgt.

Fikk meg gull utgaven :slight_smile:

1 Like

Grattis:) Hadde den somsagt i handlekurven selv, men fikk ikke betalt!

Den er nok kjip…

Fikk meg en main edition her :slight_smile:

Jeg fikk meg en main, men forsøkte egentlig å sende de mail for kjøpe gull-varianten på pre-order. Som de tilbydde i e-posten. Der fikk jeg svar på at de ikke kunne selge flere på pre-orders (hverken main eller gold). Det hadde vært veldig stor pågang. Glad kjøpet i dag gikk bra!

Btw. hvis noen har “Black Mirror” liggende i mappen og angrer, så er jeg interessert i den også :slight_smile:

En av hver.
Får se hvem fruen liker best.
Antagelig ingen av de.

4 Likes

Allerede på finn.no

Finner bare en p/p av Black Mirror der.
Som jeg forøvrig er på jakt etter, men ikke til den prisen.

Noen som vet når de kommer? Har fått?

Tror alle disse er unikt handfinished men ikke quote meg på det.

Syntes det er litt (mye) missvisende å kalle dette for 1av1. Etter hva jeg kan forstå er alle like - bortsett fra HF til Whatson. Gjetter på fem jeg. Men ingen anelse. Du får nok svar om du spør Giancarlo :slight_smile: ble vell solgt en på sist GP vault slipp. £3000 om jeg husker riktig.

1 Like