PEZ miniprints - Squared Bubbles (Bulles au carrée)

Er det noen som har et PEZ min print som eventuelt vil selge det? Giret på å ramme det inn.

Slenger meg på her, hyl ut du har et liggende :blush:
eller vet hvor man får tak i?

Squared Bubbles - (Bulles au carrée)

Svart eller kvit?
Stem lenger nede :point_down:

  • Svart
  • Kvit (Off White)

0 stemmegivere

1 Like

Var vanskelig den, men gikk for hvit

1 Like

Vanskelig valg men føler at valget egentlig avhenger litt av veggen den skal stå på.

Gikk uansett for sort, liker når fargene popper.

1 Like

hvit, om du sprayer rammen sort :wink:

1 Like

svart om du kjører mindre PP. hehe

1 Like

Syntes bildet forsvant i den svarte, så jeg hadde valgt hvit.

2 Likes

Kunstveggen har talt!!

Og resultatet bekrefter vell rett og slett at eg desverre har ignorert kunstveggens meningen, men på en inkluderende måte? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Resultatet her:

Prosessbilder? Trykk her

Gjenbruk!
Med en eldre ramme, et minitrykk vi fikk i gave av PEZ når vi kjøpte den originale HopeScotch Mosaic, syrefrie tape fra KEM, rester og kapp fra Gategalleriet (kunstglass AR70, passepartout og bakplate) og litt DIY holdning så blei det bra! :ok_hand:

Og helt til skutt så er det lov å ta seg en Thomas Henry ingefærøl og forberede Protect Ya Neck for samme behandling og resultat :crossed_fingers:

God Helg!

8 Likes

Ville anbefalt t-hengsler på trykket, men ellers er det bra arbeid!

1 Like

Kunstveggen burde hatt kåringer hvert år med en gave innenfor forskjellige kategorier

Jeg fremmer kandidaten for årets KV geek, den gjeveste prisen og anerkjennelse

The one and Only @Shagga_Son_of_Dolf

Ellers tips til andre KV kåringskategorier
Årets flipper
Årets dårlig kjøp
Årets beste tipser
Årets … og …

8 Likes

Og grunnlag

@Shagga_Son_of_Dolf bidrar:
til gode diskusjoner
Analysere kunst
Tipser om release
Deler erfaringer
Gode salgsannonser
Bidrar til å hjelpe andre med å gjøre livet lettere for å oppklare mva og toll
Pakketipser

Jeg må si at @Shagga_Son_of_Dolf har imponert før året 2020 er omme

Jeg personlig, lært ekstremt :pray:t3:

18 Likes

Helt enig!

2 Likes

Helt enig! Well done shagga👌

2 Likes

@Ulrik, hører gjerne litt mer om dette. En artikkel om hvordan, eller din kunnskap om tema. Her eller på PM :slight_smile:


@Desperado og flere - dette var da svært så hyggelig lesning, takk for fine ord.
Har vert litt vel i overkant i 2020, så skal helt ærlig prøve å roe litt ned og la ting sette seg litt utover året nå, så satser på noen overtar stafettpinnen med glans!

Årets “nykommer” må vi ha med om der skal kåres noen titler!


Synes at både @anon57870405 og @Gard sine innlegg om en del nye kunstnere (nye her inne i det lille ekkokammeret vårt) er veldig gøy å følge med på!
Synes også at @jbroks, @andthenPush og @Witchdoctor sine kjøp og delinger fortjener litt mer oppmerksomhet enn de muligens får her inne!
Vi har alle godt av å utvide horisonten når det gjelder veletablerte kunstnere, men også nye “up-and-coming” stjerner på et mer internasjonalt nivå!

Når alle bidrar, så holder vi liv i forumet og lar det utvikle seg!

4 Likes

Hvis du vil lese, er det mye informasjon fra gode lærebøker gjengitt her https://www.trueart.info/?page_id=439

Kort fortalt, vil man lage et hengsel i stedet for å feste kunstverket veldig fast i bakpappen. Dette for å gi spillerom for å unngå (mest mulig) bølger i arket. Man vil også feste minst mulig teip i arket, både for å kunne reversere men også for å påvirke arket minst mulig. Faller verket ned fra veggen er det også ønskelig at man bruker en hengslingstape som ryker heller enn at verket får skader.
Illustrasjon under av brettet hengsel (enklere) og t-hengsel (pendulum)


image

5 Likes

Vel fortjent, Martin :slight_smile: Jeg er selv stor fan av innleggene dine. Keep it coming. Takk for shout-outen - lover å fortsette med gode (og sikkert mange mindre gode) bidrag her inne :slight_smile:

3 Likes

Takk for link og god info :+1:t2:

2 Likes